stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 228561
  • 06 بهمن 1399 - 19:10
0
معاون استاندار قم:

هیئت‌های عزاداری استان در ایام فاطمیه پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند

هیئت‌های عزاداری استان در ایام فاطمیه پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند
قم -معاون استاندار قم گفت: همراهی هیئت‌های های عزاداری، موکب‌ها، ائمه جمعه و جماعات قم در نحوه برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در این استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی قابل‌تقدیر است.
قلم | qalamna.ir :

بیژن سلیمان پور ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: صبر، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارهای خارجی، موجب شده تا هم‌اکنون ایران اسلامی به یکی از کشورهای برتر و تأثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شود.

وی افزود: به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز و از طرفی محدودیت‌های ایجادشده برای تأمین سوخت موردنیاز نیروگاه‌ها،‌ قطع برق در سطح استان اجتناب‌ناپذیر است که باید دستگاه‌های متولی پیش از اعمال خاموشی، اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: دستاوردهای خیره‌کننده جمهوری اسلامی و پیشرفت‌های حاصل‌شده در چهار دهه اخیر باید به‌خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین شود، کوتاهی در این امر زمینه برای تحریف تاریخ توسط رسانه‌های دشمن را فراهم می‌کند.

سلیمان پور عنوان کرد: علی‌رغم همه محدودیت‌ها و فشارهای خارجی، ایران اسلامی توانسته است با اتکا به ظرفیت‌های داخلی، ویروس کرونا را کنترل کند به‌گونه‌ای که هم‌اکنون ایران در مقایسه با کشورهای اروپایی در وضعیت ایده آلی ازنظر مدیریت کرونا قرار دارد.

وی گفت: باید برنامه مناطقی که قرار است خاموشی در آنجا اعمال شود به‌صورت منطقه‌ای از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود تا مردم بر اساس آن ضمن آگاهی از موضوع، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند،

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا ادامه داد: استمرار اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان به‌منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با توجه به نگرانی از عادی انگاری شرایط ضروری است.
سلیمان پور خاطرنشان کرد: همراهی هیئت‌های‌های عزاداری، موکب‌ها، ائمه جمعه و جماعات قم در نحوه برگزاری عزاداری ایام فاطمیه در این استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/

  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.