stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 22854
  • 15 دی 1394 - 11:27
3

بارش برف در ۵ استان/ جمعه شب برف و باران شروع می‌شود

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از بارش برف در ۵ استان کشور خبر داد و گفت: روز پنج شنبه با استقرار سامانه پر ارتفاع، آسمان در تمام مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی می شود و انباشت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی کشور دور از انتظار نیست.

قلم | qalamna.ir :

احد وظیفه درباره وضعیت هوای کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین داده‌ها و الگوهای پیش‌یابی هواشناسی بیانگر گذر امواج تراز میانی، جو از آسمان کشور در طی امروز و فردا است بر این اساس امروز در برخی از مناطق استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، کردستان، زنجان و دامنه های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

وی گفت: امروز در سواحل دریای خزر دمای هوا افزایش می‌یابد، در برخی مناطق استان‌های اردبیل و گیلان با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود.

وظیفه با بیان این مطلب که روز چهارشنبه در ارتفاعات خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و برخی مناطق شمال غرب افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود، گفت: در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روز پنج شنبه با استقرار سامانه پر ارتفاع، آسمان در تمام مناطق کشور آرام و پایدار پیش بینی می شود و انباشت آلایندهای جوی در شهرهای صنعتی کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی، از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب کشور وارد کشور شده و سبب ابرناکی و بارش در این مناطق خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: امروز آسمان پایتخت کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود که پیشینه دمای امروز ۷ درجه است.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.