stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 228492
  • 06 بهمن 1399 - 15:19
1

نظری: میلیچ برمی‌گردد/ نمی‌خواهم قایدی و دیاباته را از دست دهیم

نظری: میلیچ برمی‌گردد/ نمی‌خواهم قایدی و دیاباته را از دست دهیم

سخنگوی باشگاه استقلال می‌گوید هرویه میلیچ به زودی به جمع آبی‌پوشان پایتخت برمی‌گردد.

قلم | qalamna.ir :

حجت نظری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره جلسه امروز (دوشنبه) هیات مدیره این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این جلسه در خصوص مسائل مختلفی صحبت شد. درباره وضعیت میلیچ هم صحبت شد و درباره کارت‌های هواداری اظهارات مختلفی به میان آمد. مسئولیت انجام کارهای مربوط به کارت‌های هواداری و پیگیری این موضوع را، هیات مدیره به آقای نامداری سپرد و بنا شد ایشان با توجه به تعاملاتی که کارگزار باشگاه خواهد داشت، وضعیت کارت‌های هواداری را مشخص خواهد کرد. با این مساله هواداران نسبت به مسائل باشگاه شریک و همکار خواهند بود. امیدواریم این مساله هر چه سریع‌تر مشخص شود.

او درباره وضعیت حضور هرویه میلیچ در جمع آبی‌پوشان پایتخت اظهار کرد: طی مذکراتی که از پیش مدیرعامل استقلال و آقای عبدیان داشتند، مسائلی جلو رفته است. این اتفاق قبلا پیش آمده و ما الان داریم آن را اطلاع ‌رسانی می‌کنیم و صرفا به هوادار توضیح می‌دهیم که مذکرات به سرانجام رسیده است و امیدواریم که ظرف مدت کوتاهی این بازیکن را در جمع آبی‌ها ببینیم. مشکل هر چه بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های ایشان رفع شده است. چیزی که برای ما خیلی مهم است، این است بتوانیم مسائل باشگاه را با عقلانیت با لحاظ دغدغه هوادار جلو ببریم. ما می‌خواهیم منافع باشگاه و دغدغه هوادار را پیش ببریم. شاید ما در برخی مواقع نتوانیم انتظارات هوادار را برآورده اما تلاش ما بر این است که هواداران را شاد کنیم. گاهی ممکن است بعضی از بازیکنان برای بازارگرمی، حرفی بزنند که فکر کنند از روی صداقت است. من از هواداران می‌خواهم که طوری عمل کنند که مشکلی پیش نیاید. ما باید بتوانیم علاوه بر پرداخت‌ بدهی‌ها، هزینه های جاری باشگاه را پرداخت کنیم.

نظری درباره پرداختی بازیکنان استقلال اظهار کرد: شرایط هر بازیکنی با بازیکنان مختلف فرق دارد اما ما نمی‌خواهیم بازیکنی، قراردادش را فسخ کند. تلاش ما بر این خواهد بود بازیکنان خود را حفظ کنیم. به هر دلیلی ممکن است آقای فکری بازیکنی را نخواهد و با توجه به اینکه آقای فکری به ما لیست نداند، امیدواریم این لیست هر چه زودتر به دست ما برسد. تلاش ما این است که بتوانیم کمترین لیست خروجی را داشته باشیم.

عضو هیات مدیره استقلال درباره قرارداد میلیچ اضافه کرد: دلیل اینکه آقای میلیچ چرا از کشور خارج شده، صحبت‌های زیادی وجود دارد اما قرارداد میلیچ در ماه جاری به پایان می‌رسید و ما باید با ایشان قرارداد تنظیم می‌کردیم.

نظری درباره وضعیت فرشید اسماعیلی گفت: از وضعیت این بازیکن خبری ندارم.

او درباره خصوصی‌سازی باشگاه استقلال گفت: وزارت ورزش و باشگاه استقلال در تلاش است مسیر خصوصی‌سازی را هموار کنیم اما هر فرآیندی، قواعد خودش را دارد. وقتی ما در سازمان خصوصی‌سازی رفتیم فهمیدیم مشکلاتی جزئی و قابل توجهی وجود دارد. تلاش ما این است هر چه زودتر این مساله را ممکن کنیم و وارد بورس شویم.

نظری درباره رفتن دیاباته از استقلال و پیشنهاد این بازیکن از فوتبال ایتالیا اظهار کرد: دیاباته بازیکن استقلال است و با ما قرارداد دارد و می‌خواهیم ایشان را نگه داریم. هواداران به شایعات توجه نکنند. ما نمی‌خواهیم دیاباته قایدی و دیاباته را از دست بدهیم و تلاش می‌کنیم مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.