stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 22844
  • 15 دی 1394 - 11:22
1

روزنامه اعتماد:مسئولان اعلام کنند که تسخیر سفارت آمریکا استثنابود تا نیروهای افراطی آن را رویه نکنند

متاسفانه برخی جریان‌های سیاسی با فهم ناقص از تسخیر سفارت آمریکا و بدون در نظر گرفتن شرایط تاریخی آن واقعه، تصور یا تلقین می‌کنند که گویی آن استثنا را می‌شود به رویه تبدیل کرد.

قلم | qalamna.ir :

روزنامه اعتماد نوشت: آنان با اشغال سفارت انگلیس و عربستان نشان دادند  اگر لازم باشد به پیش‌پا افتاده‌ترین اقدام ممکن یعنی اشغال سفارت هر کشور دیگری که کمترین اختلافی با ما در هر مساله‌ای داشته باشد، متوسل می‌شوند و از این طریق منافع ملی کشورمان را به خطر می‌اندازند.

ضروری است یک بار برای همیشه، از زبان مقامات سیاسی و مذهبی و تحلیلگران رسانه‌ای این امر بیان و تبیین شود که آن ماجرا یک استثنا بود و قرار نیست تکرار شود. باید برای همه نیروهای افراطی جا بیفتد که جمهوری اسلامی به تعهدات بین‌المللی خود پایبند است. باید به‌وضوح به همه جریان‌های سیاسی داخلی تفهیم شود که این کشور قانون دارد و متولیان برگزیده مردم مطابق اختیارات و مسوولیت‌هایی که دارند، مسوول تامین منافع ملی هستند و قرار نیست فلان محفل یا هیات مذهبی و سیاسی غیرمسوول درباره مصالح، منافع و امنیت ملی ما تصمیم بگیرد. برای اینکه چنین امری محقق شود، از دستگاه قضایی کشور انتظار می‌رود که ماجرای حمله به سفارت عربستان را با پیامدهای نامشخصی که در پی داشته و دارد، به صورت جدی پیگیری و به صورت جامع، ریشه‌یابی و بدون مماشات با مسببان آن برخورد کند.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.