stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 228435
  • 06 بهمن 1399 - 13:20
1
معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان:

۱۲۶ روستادر مناطق کم برخوردار هرمزگان از اینترنت بهره مند شدند

۱۲۶ روستادر مناطق کم برخوردار هرمزگان از اینترنت بهره مند شدند
هرمزگان- معاون توسعه مديريت و منابع استانداری هرمزگان گفت: با تدابیر و پیگیری های استاندار هرمزگان و اجرای مصوبات سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 126 روستا در مناطق کم برخوردار هرمزگان از اینترنت بهره مند شدند.
قلم | qalamna.ir :

نازنین شیبانی تذرجی در دهمین جلسه توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی شهرستان بشاگرد که در راستای بررسی آخرین اقدامات انجام شده برگزار شد، اظهار داشت: ۱۲۸ روز از سفر وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات به استان گذشته و تاکنون با پیگیری های استاندار هرمزگان و تلاش شبانه روزی مسئولین مربوطه ۶۹ سایت توسط همراه اول ، ایرانسل و های وب ارتقا و ایجاد شده است و بستر لازم جهت اتصال ۱۲۶ روستا با ۱۵۶۸۳  خانوار و جمعیت ۵۷۳۶۹ به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است .

وی ادامه داد : هم اکنون در شهرستان بشاگرد ۱۴۵ کیلومتر حفاری انجام شده است و ۴۵ کیلومتر فیبرگذاری گردیده است و در شهرستان حاجی آباد سیاهو و سرگز احمدی  ۸۰ کیلومتر حفاری ۷۰ کیلومتر فیبر گذاری شده  است .

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود : در خصوص ایجاد و ارتقا ۵۰ سایت تلفن همراه اول در استان هرمزگان و ارتقا ۴۳ سایت همراه اول در روستاهای  استان بستر لازم جهت اتصال ۶۹ روستا ۹۹۲۸ خانوار و جمعیت ۳۶۲۷۵ نفر به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است.

وی اضافه کرد : همچنین ایجاد و ارتقا ۷ سایت دیگر مطابق برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مخابرات استان تا نیمه بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و دسترسی ۲۱۴۱ خانوار و جمعیت ۷۸۳۵ نفر به شبکه ملی اطلاعات تامین خواهد شد .

شیبانی  به احداث ۳ نگله دکل ۶۶ متری در دهستان کوهشاه از توابع شهرستان حاجی آباد توسط شرکت مخابرات هرمزگان اشاره و عنوان کرد : جانمائی انجام شده و ریپیتر مازگرد در ۲۵ بهمن ۹۹ ، ریپیتر کهن گدار و بیدوئیه کجین در ۸ اسفند احداث و راه اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد : در خصوص احداث و ارتقا، ۸۶ سایت شرکت ایرانسل تاکنون احداث و ارتقا ۱۸ سایت روستایی از توابع شهرستان بندرلنگه نیز توسط شرکت ایرانسل صورت پذیرفته و با ارتقا ۱۸ سایت مذکور بستر لازم جهت اتصال ۲۸ روستا با ۲۲۴۴ خانوار و جمعیت ۷۷۶۷ نفر به شبکه ملی اطلاعات فراهم شده است .

وی اظهار داشت : در راستای  توسعه زیر ساخت های الکترونیکی در روستاها ، شرکت های وب از مهرماه  سال جاری تاکنون تعداد ۸ سایت در روستا را نصب و راه اندازی نموده و بستر لازم جهت اتصال ۲۹ روستا با ۳۵۱۱ خانوار و جمعیت ۱۳۳۲۷ نفر به شبکه ملی اطلاعات ایجاد شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد : در خصوص احداث ۹ نگله دکل ۶۰ متری در شهرستان بشاگرد توسط شرکت ایرانسل ، با دستور استاندار هرمزگان تاکنون جاده دسترسی به ۸ نقطه مورد نظر در شهرستان بشاگرد ایجاد شده است.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.