stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 228428
  • 06 بهمن 1399 - 13:16
1
رییس پلیس هرمزگان:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی

ناکامی قاچاقچیان در انتقال بیش از یک تن مواد افیونی
هرمزگان- با هوشیاری و تلاش مأموران انتظامي استان هرمزگان ، قاچاقچیان مواد مخدر در انتقال یک تن و 177 کيلو انواع مواد مخدرناکام ماندند.
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی هرمزگان بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان هرمزگان موفق شدند، ۱۱ دستگاه خودرو حامل موادمخدر را شناسایی و ۲۱ سوداگر مرگ را دستگیر کنند.

سردار غلامرضا جعفری با اشاره به اینکه در این مدت، یک تن و ۱۷۷ کیلو و ۸۸۳ گرم انواع موادمخدر کشف شده است، افزود: این مقدار مواد شامل یک تن و ۱۶۹ کیلو تریاک، ۵۰۳ گرم حشیش، ۴ کیلو و ۱۲۰ گرم هروئین و ۴ کیلو و ۲۵۸ گرم سایر مواد است که با تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی استان در شهرستان های بندرعباس ، میناب وحاجی آباد کشف و ضبط شده است .

وی اظهار داشت: طی این مدت ۱۳ مرحله طرح پاک سازی نقاط آلوده در سطح استان انجام و ضمن پاک سازی منازل و پاتوق های توزیع و مصرف مواد، ۸۱ معتاد متجاهر و بلامکان و ۹ خرده فروش و توزیع کننده مواد دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه ۳۰۹ کیلو از مواد مخدر مکشوفه با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان و شرق تهران از قاچاقچیان کشف شده ، هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه هنجارشکنی به قاچاقچیان نمی دهد لازم است مردم فهیم استان نیز در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه هنجارشکنی در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.