stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 228392
  • 06 بهمن 1399 - 13:02
1
نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس:

استفاده از انرژی خورشیدی درروشنایی معابر بندرعباس در دستور کار قرار گیرد

استفاده از انرژی خورشیدی درروشنایی معابر بندرعباس در دستور کار قرار گیرد
هرمزگان- نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه شهر بندرعباس دارای آفتاب فراوان است گفت : می توان از انرژی خورشیدی برای روشنایی معابر استفاده کرد، ضمن اینکه این روش از نظر توجه به محیط زیست نیز کارکرد مثبت خودش را دارد.
قلم | qalamna.ir :

فیصل دانش افزود: برخی از تیرهای برق در سطح شهر فرسوده و آسیب دیده هستند، در بعضی قسمتهای شهر هنوز تیرهای چوبی وجود دارد که باعث زشتی و نازیبایی شهر و همچنین باعث بروز حوادث می شوند.

وی اشاره کرد: عدم اجرای شبکه زمینی،  باعث سرقت کابل های هوایی شده و خسارات سنگینی را به مردم شهر و شرکت برق تحمیل می‌کند، لذا بهتر است که شرکت برق برای اصلاح کابل ها تدابیری ویژه ای بیندیشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به اینکه هرس کردن درختان توسط شرکت برق مشکلاتی را برای شهروندان بوجود می آورد، تصریح کرد: مسئله ای که این روزها شهرداری و سازمان سیما و منظر و شهروندان با آن مواجه هستند بحث هرس کردن غیر اصولی درختان توسط پیمانکاران اداره برق است و هرس کردن درختان توسط پیمانکاران شرکت برق باعث نازیبایی شهر  و آسیب رسیدن به فضای سبز و منظر شهریست، لذا لازم است بعنوان نماینده مردم بندرعباس این نارضایتی را تذکر داده و درخواست پیگیری جدی نمایم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.