stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 228372
  • 06 بهمن 1399 - 12:19
1
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

بهره برداری از ۲۹ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در استان همدان

بهره برداری از ۲۹ طرح راهداری همزمان با دهه فجر در استان همدان
همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از افتتاح ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، صفر صادقی راد در جمع خبرنگاران از افتتاح ۲۹ طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اعتبار ۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در دهه فجر خبر داد.

وی اظهار کرد: این طرح ها از محل اعتبارات ملی  سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و منابع استانی در ایام دهه مبارک فجر در محورهای مواصلاتی استان همدان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان افزود: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده‌های نیوجرسی در محورهای استان، نوسازی پل‌ها و افتتاح مجتمع‌های خدماتی رفاهی در استان از جمله طرح‌های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر است.

صادقی راد  افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان ارتقای ایمنی راه‌ها را اولویت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی بیان کرد و یادآور شد:  وظیفه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده ها است.

وی گفت: این طرح ها برای تأمین رفاه و خدمات رسانی مطلوب تر به مردم در جاده های ارتباطی اصلی و راه های روستایی استان افتتاح می شود.

صادقی راد با قدردانی از همراهی، تعامل و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اجرای طرح‌های عمرانی و زیرساختی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ابراز امیدواری کرد با مساعدت بیش از پیش بخش خصوصی در زمینه ارتقا و بهبود وضعیت زیرساخت‌های این حوزه، ایمنی سفرهای مردم در حوزه حمل و نقل جاده‌ای بیش از پیش تأمین شود.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.