stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 228370
  • 06 بهمن 1399 - 12:15
0
فرماندار همدان خبر داد:

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۳۲ طرح و پروژه عمرانی در همدان همزمان با دهه فجر

بهره برداری و کلنگ زنی ۱۳۲ طرح و پروژه عمرانی در همدان همزمان با دهه فجر
همدان- فرماندار همدان گفت: همزمان با دهه فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.
قلم | qalamna.ir :

بازار از همدان، محمدعلی محمدی مطرح کرد: همزمان با دهه فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: این طرح ها شامل افتتاح ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار همدان با تاکید بر ابتکار عمل در اجرای برنامه های دهه فجر اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم و فعالان اجتماعی و فرهنگی در تعظیم شعائر مد نظر قرار گیرد.

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: کمیته های تخصصی ۱۸ گانه در ستاد دهه فجر شهرستان همدان باید متناسب با جامعه هدف خویش نسبت به اجرای برنامه ها با ملاحظه مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا اقدام کنند.

محمدی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عملکرد دولت است، یادآور شد: دستگاههای اجرایی نسبت به اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت رسانه ها و  بهره گیری از فضای مجازی در این راستا اقدام کنند.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: دستگاههای اجرایی مسئول، تشکل های دانشجویی و مردمی باید تمرکز بیشتری در این خصوص داشته باشند.

وی بصیرت افزایی، امید آفرینی، دشمن شناسی، خودباوری و وحدت را مهمترین رویکردهای تعیین شده دهه فجر در سال جاری دانست و عنوان کرد: در برابر آثار تحریم های ظالمانه، تبلیغات منفی و شرایط خاص ناشی از کرونا امید آفرینی بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی در پایان یاد آور شد: دهه فجر با ایام میلاد با سعادت دخت نبی مکرم اسلام تقارن یافته که باید برگزاری جشن ها و برنامه ها با توجه به ملاحظات و محدودیت ها مد نظر قرار گیرد.

 
هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.