stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 228322
  • 06 بهمن 1399 - 8:30
1
کلیدری:

ساده انگاری در روزهای گردش کرونا باعث شیوع مجدد پیک بیماری می‌شود

ساده انگاری در روزهای گردش کرونا باعث شیوع مجدد پیک بیماری می‌شود
اصفهان_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کلیدری گفت: ساده انگاری به ویژه در قشر جوانان منجر شده بیماری هم شیوع مجددی پیدا کند و هم جوانان بیشتری را در استان به این بیماری مبتلا کند.
قلم | qalamna.ir :

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان اظهار داشت: متاسفانه از حدود یک هفته گذشته تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها رو به افزایش است.

بهروز کلیدری افزود: در یک ماه قبل از هفته گذشته تعداد بیماران به تدریج کاهش یافت ولی متاسفانه در یک هفته اخیر روزانه ۵ تا ۱۰ بیمار به بیماران بستری اضافه شده است.

وی با بیان این که در حال حاضر  حدود ۴۲۰ بیمار بستری در بیمارستان‌ها بستری هستند گفت: این آمار همانند آمار تیر و مرداد که با موج جدید بیماری مواجه شدیم به نظر می‌رسد با موج بعدی از بیماری و بستری در بیمارستان‌ها مواجه خواهیم بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: ساده انگاری غیرمنطقی در جامعه شکل گرفته و متاسفانه بازگشایی‌ها بسیار غیرمنطقی در حال انجام است و مردم هم این تصور را پیدا کردند که بیماری تمام شده و شرایط عادی دوباره در زندگی‌ها برقرار شده است.

کلیدری تصریح کرد: ساده انگاری به ویژه در قشر جوانان منجر شده بیماری هم شیوع مجددی پیدا کند و هم جوانان بیشتری را در استان به این بیماری مبتلا کند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.