stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 228288
  • 06 بهمن 1399 - 1:41
0

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است

تهران- معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کسب رتبه نخست شورای آموزش وپرورش استان تهران در کشور گفت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش و پرورش است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، شهریار فولادوند عصر یکشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش استان تهران امسال در کشور رتبه نخست کسب کرده‌اند، اظهار داشت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات اثر گذار در شوراهای آموزش و پرورش است.

فولادوند با بیان اینکه نظام بندی و ساختار آموزش و پرورش بسیار پیچیده است گفت: شوراها بازوان قدرتمند تحقق مأموریت‌های مجموعه آموزش و پرورش محسوب می‌شوند و در این راستا رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی به عهده آموزش و پرورش است که بزرگترین داشته هر کشوری بوده و هر چه آموزش و پرورش کشورمان بهتر عمل کند و رویکرد بهتر اتخاذ کند نیروی انسانی بهتری در آینده خواهیم داشت.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی بیان داشت: از یک سو این شورا تلاش می‌کند مردم را در جریان آموزش مشارکت دهد و از طرف دیگر بر نظارت مردم تأثر دارد و تسهیلگری وظایف آموزش و پرورش را به عهده دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش عنوان داشت: متولیان تعلیم و تربیت بر این باور هستند که باید تعامل دستگاهی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و تشکیل ترکیبی هم‌افزا دهیم و با این رویکرد مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی در حال تدوین نظام جامع مشارکت است.

وی افزود: اهداف مورد نظر در نظام تعلیم و تربیت در صورت حمایت حداکثری شوراهای آموزش و پرورش محقق می‌شود چرا که این شورا از ظرفیت‌های ارزشمندی برخوردار است که باید از آنها استفاده شود چرا که تربیت انسان‌ها مجموعه‌ای از اقدامات وسیع است و باید همه مشارکت کنند تا این امر خطیر و حساس به خوبی انجام شود.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.