stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 228241
  • 05 بهمن 1399 - 21:19
1

آمار کرونا استان فارس ۵ بهمن؛ ۳ فوتی و ۲۰۰ ابتلای جدید

آمار کرونا استان فارس ۵ بهمن؛ ۳ فوتی و ۲۰۰ ابتلای جدید

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۵ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :

عبدالرسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز یکشنبه ۵ بهمن‌ماه – اظهار کرد: با شناسایی ۲۰۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان فارس تعداد کل مبتلایان این ویروس از آغاز شیوع کرونا به ۱۶۷ هزار و ۴۲۲ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ نفر در استان فارس بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در استان از ابتدا تاکنون به ۳ هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار کلی بهبودیافتگان کرونا در استان فارس، تصریح کرد: تاکنون ۱۶۱ هزار و ۷۸۶ نفر در این استان با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده یا از قرنطینه خانگی خارج شده‌اند.

وی با بیان اینکه در وضعیت کنونی ۵۳۷ بیمار مشکوک و دارای علامت کرونا ویروس در بیمارستان‌های استان فارس بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۰۷ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

همتی اظهار کرد: تاکنون بیش از ۵۹۸ هزار آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در استان فارس انجام شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.