stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 228198
  • 05 بهمن 1399 - 14:30
1
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

حاکمیت جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده

حاکمیت جوی پایدار بر روی استان طی سه روز آینده
اصفهان_ کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اصفهان و بررسی نقشه‌های هواشناسی استان طی سه روز آینده گفت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الله علی عسگریان با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان اصفهان و بررسی نقشه‌های هواشناسی استان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان در این بازه زمانی است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی استان اصفهان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه طی سه روز آینده برای آسمان استان به ویژه در ساعات اولیه صبح غبار صبحگاهی و شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی مهیا است، ابراز داشت: این وضعیت تا روز پنجشنبه بر استان حاکم است.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه سامانه بارشی وارد استان می‌شود، افزود: این سامانه در غرب و جنوب استان به صورت بارش باران و برف فعالیت دارد.

علی عسگریان در ادامه به افزایش دو تا سه درجه‌ای دمای هوا در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین و سردترین ساعات بین ۱۱ و منفی پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان است.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و زواره با دمای ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.