stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 228029
  • 05 بهمن 1399 - 15:13
0
تشکیل ۴۵ پرونده تخلفاتی روغن خوراکی در لرستان

تشکیل ۴۵ پرونده تخلفاتی روغن خوراکی در لرستان

تشکیل ۴۵ پرونده تخلفاتی روغن خوراکی در لرستان
لرستان - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۴۵ پرونده تخلفاتی در زمینه روغن خوراکی طی آذر و دی ماه در این استان تشکیل شد و واحد‌های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگاران از لرستان، بختیار رازانی ، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بازرسی‌ها به منظور تنظیم بازار و جلوگیری از تخلف واحد‌های صنفی در بحث فروش روغن خوراکی ادامه دارد که تاکنون ۴۵ پرونده به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در این راستا تشکیل شده است.

او اظهار کرد: به همین منظور آذر ماه ۹۹ با تلاش بازرسان سازمان صمت، ۳۱ پرونده تخلفاتی مبنی بر گرانفروشی، احتکار، اخفا و امتناع واحد‌های صنفی از مواردی، چون ارائه فاکتور و یا فهرست موجودی، و دی ماه ۱۴ فقره پرونده تخلفاتی با عناوین گرانفروشی، ارائه ندادن مدارک خرید و امتناع از درج قیمت در استان تشکیل شده است.

رازانی با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت همچنان بر روند بازار و توزیع روغن خوراکی در استان نظارت دارند تاکید کرد: این سازمان، توزیع روغن را تا زمان اشباع بازار ادامه خواهد داد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: جهت تنظیم بازار و تامین روغن موردنیاز مردم، ۳۷۳ تن روغن خوراکی طی هفته گذشته در نقاط مختلف استان توزیع شد.

رازانی گفت: در این راستا ۷۰ تن روغن خوراکی در خرم آباد، بروجرد ۵۶ تن، ازنا ۹ تن، الیگودرز ۳۸ تن، ۵۴ تن در دورود، نورآباد ۴۶ تن، کوهدشت ۵۷ تن، پلدختر ۲۰ تن و سلسله ۲۳ تن توزیع شده است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۸۰ تن روغن خوراکی نیز در حال جذب است انتظار می‌رود مردم به میزان نیاز خرید کنند.

رازانی از مردم خواست ضمن همکاری با سازمان صمت لرستان در صورت مشاهده هرگونه تخلف گرانفروشی، اخفا، احتکار و عرضه خارج از شبکه انواع کالا‌های اساسی به ویژه روغن خوراکی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری این سازمان در میان گذارند.

هشتگ: , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.