stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 228024
  • 05 بهمن 1399 - 15:14
2
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم :

اعلام آمادگی شهرداری قم در جهت تعامل سازنده و همکاری‌های فی‌مابین با مجموعه خانه مطبوعات استان/دعوت از رسانه‌ها برای نقد تخصصی امور شهری

اعلام آمادگی شهرداری قم در جهت تعامل سازنده و همکاری‌های فی‌مابین با مجموعه خانه مطبوعات استان/دعوت از رسانه‌ها برای نقد تخصصی امور شهری
قم -مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و نقش محوری خانه مطبوعات استان قم در جهت ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

مهدی کلانترزاده با تبریک انتخاب اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل جدید خانه مطبوعات استان قم و آغاز فعالیت رسمی این تشکل صنفی، گفت: نقش رسانه‌ها در ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندی نقشی ارزنده بوده و استفاده از این ظرفیت در دستور کار برنامه‌ها و اقدامات رسانه‌ای شهرداری قم قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم نگاه شهرداری به رسانه‌ها را نگاهی دوطرفه و تعاملی دانست و اضافه کرد: بدون شک اصحاب خبر و رسانه به عنوان رابط شهروندان و مجموعه مدیریت شهری می‌توانند انتقال دهنده کم و کیف خدمت‌رسانی و ساخت و سامان شهر باشند و با نقد و نظر واقعی در حوزه کلان مسائل شهری، تقویت و شهروندمداری بیشتر اقدامات شهرداری و رشد و توسعه شهر قم را دنبال نمایند.

کلانترزاده نقش دیگر رسانه‌ها را تبیین و تشریح خدمات و اقدامات پیدا و پنهان مجموعه بزرگ شهرداری به شهروندان دانست و گفت: بدون شک یکی از وظایف اصلی و ذاتی رسانه‌ها انعکاس خدماتی است که در جای جای شهر برای شهروندان ارائه می‌گردد و لازم است تا شهروندان از این خدمات به درستی و با شفافیت آگاهی یابند.

وی با دعوت از رسانه‌ها برای ورود به مسائل شهری با نگاه نقادانه و تخصصی همراه با رعایت انصاف و اخلاق را یادآور شد و افزود: در مجموعه شهرداری سازو کار لازم برای بررسی اینگونه نقدها و اظهار نظرها مشخص شده است و حتی امکان انجام گفتگوها و مصاحبه‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف بین مدیران و کارشناسان شهرداری و خبرنگاران و متخصصین امور فراهم آمده است تا شبهه و نقاط تاریکی در این زمینه وجود نداشته باشد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خلاء تشکل‌های صنفی را در امور رسانه‌ای استان قم از معضلات جامعه خبر و رسانه‌ی استان دانست و ادامه داد: متأسفانه شاهد نگاهی ناعادلانه بین رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان این حوزه هستیم و تمایزی بین کار تخصصی در حوزه رسانه و فعالیت‌هایی که صرفاً به منظور کسب درآمد از ظرفیت‌های رسانه‌ای انجام می‌گیرد وجود نداشته و رسانه‌هایی که به صورت جدی در حوزه تولید محتوی فعال و اثرگذار هستند گرفتار معضلات و مشکلاتی از جمله مضیقه‌های مالی در تأمین هزینه‌های انتشار و نیروی کار هستند.

کلانترزاده ضمن تقدیر و تشکر از خدماتی که در دوره‌های پیشین خانه مطبوعات و توسط اعضای سابق هیئت مدیره این تشکل صنفی برای جامعه خبر و رسانه‌ی استان قم انجام شده است، گفت: امیدواریم با آغاز فعالیت دوره جدید مدیریت این خانه شاهد انسجام بیشتری در زمینه هماهنگی و یکپارچگی صنفی فعالان خبر و رسانه استان باشیم.

وی در پایان نقش محوری خانه مطبوعات را یادآور شد و افزود: مجموعه مدیریت شهری از هرگونه همکاری و تعامل سازنده رسانه‌ای در جهت انجام بهتر امور شهری استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.