stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 227987
  • 05 بهمن 1399 - 13:39
1
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خبر داد،

ایجاد پنج هزار شغل با بهره برداری از طرح‌های اشتغال روستایی در استان مرکزی

ایجاد پنج هزار شغل با بهره برداری از طرح‌های اشتغال روستایی در استان مرکزی
مرکزی_ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: بهره‌برداری از طرح‌های خرد و کلان اشتغال روستایی حدود پنج هزار شغل در این استان ایجاد کرده است.
قلم | qalamna.ir :

محمدتقی آبایی هزاوه افزود: از زمان اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی (اواخر سال ۹۶) تاکنون ۲ هزار و ۴۰۵ طرح در استان مرکزی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۱۷۶ میلیارد و ۳۱۵ میلیون ریال به کارگروه اشتغال ارسال شده است.

وی بیان کرد: تاکنون ۲ هزار و ۲۶۷ طرح به مبلغ سه هزار و ۵۹۷ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال مصوب شده و از این تعداد ۲ هزار و ۳۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۴۴۸ میلیون ریال نیز قرارداد تسهیلات منعقد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح اشتغال روستایی در این استان (اواخر سال ۹۶) تاکنون، ۲ هزار و ۳۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۱۸۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال مصوب و سه هزار و ۲۴ میلیارد و ۹۱۱ میلیون ریال اعتبار تخصیصی آن پرداخت شده است.

آبایی هزاوه عنوان کرد: بیشترین طرح‌های ارسال شده در راستای اشتغال پایدار روستایی در این استان با ۳۸۴ طرح مربوط به شهرستان اراک و پس از آن شازند و ساوه به ترتیب با ۳۷۷ طرح و ۳۳۷ طرح، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

هشتگ: , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.