stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 227951
  • 05 بهمن 1399 - 12:00
1

مدیرکل ارتباطات فارس: اتصال ۶ روستای فارس به اینترنت پرسرعت

مدیرکل ارتباطات فارس: اتصال ۶ روستای فارس به اینترنت پرسرعت
فارس- شش روستا در شهرستانهای فسا ،نی ریز،رستم و خنج به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول مجهز شدند.
قلم | qalamna.ir :
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس از راه اندازی اینترنت پرسرعت و اتصال شش روستای دیگر استان به شبکه ملی اطلاعات از محل منابع طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
سهرابی تعداد روستا‌های برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در این شهرستان‌ها را شش روستا برشمرد و عنوان کرد: روستای بنه کلاغی از توابع شهرستان نی ریز، روستای گهرآباد از توابع شهرستان فسا، روستای باغان از توابع شهرستان خنج و روستا‌های دشت، بلوط اسدی و اندرگرد چشمه بری از توابع شهرستان رستم روستا‌های جدیدی هستند که با تامین اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت متبوع (USO) به اینترنت پرسرعت سیار اپراتور اول مجهز شدند.

وی گفت: در یک هفته گذشته هزار و ۱۶۱ خانوار روستایی در شهرستان‌های نی ریز، فسا، خنج و رستم با جمعیت چهار هزار و ۵۴ نفر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی سیارمتصل شدند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستا‌ها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند، عنوان کرد: اینترنت پرسرعت در واقع در روستا‌ها به عنوان ابزار و محرکی برای رشد عمل و از طریق فراهم کردن جنبه‌های رفاهی بیشتر از طریق دسترسی به خدمات اجتماعی و دولتی، زمینه تقویت اجتماعی و اقتصادی را در این مناطق فراهم می‌کند.
سهرابی امکان بهره مندی از آموزش‌های آنلاین و الکترونیکی، ایجاد فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال بیشتر از طریق ارتباط با سایر نقاط، امکان بازاریابی برای محصولات تولیدی در روستا و رونق بوم گردی از طریق معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی را از دیگر مزایای اتصال روستا‌ها به شبکه پهن باند ارتباطی و اینترنت پرسرعت بر شمرد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.