stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 227912
  • 05 بهمن 1399 - 10:13
3

با تایید دستمزد ۲۰۰۰۰ دلاری، جولیانی گفت: من نبودم!

با تایید دستمزد ۲۰۰۰۰ دلاری، جولیانی گفت: من نبودم!

رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ اذعان کرد که یکی از دستیارانش با ارسال پیامی به مقام‌های کمپین خواسته بود تا روزانه ۲۰ هزار دلار به جولیانی بابت کارهایش پس از انتخابات نوامبر پرداخت شود اما او تاکید کرد که آن زمان اطلاعی در این رابطه نداشته است.

قلم | qalamna.ir :

به نوشته روزنامه نیویورک تایمز، رودی جولیانی در مصاحبه تلفنی کوتاهی اذعان کرد که “ماریا راین” اندکی پس از انتخابات اقدام به ارسال این ایمیل کرده بود. جولیانی اما تاکید کرد که آن زمان بیرون از شهر بوده و ماریا راین با دستیار دیگری به نام “لری لوی” درباره این که جولیانی چه مبلغی را باید از کمپین دونالد ترامپ بخواهد، مشورت کرده بود.

طبق بررسی‌ها، این ایمیل از حساب ایمیل شرکای جولیانی ارسال شده بود. در این ایمیل آمده است: آقای جولیانی از اولین ساعات صبح چهارم نوامبر کار روی این پرونده را آغاز کرد. او تیمی در واشنگتن دارد که در اتاق‌های اجاره‌ای هتل کار می‌کنند. به جای ساعتی ۲۰۰۰ دلار، ما روزانه ۲۰ هزار دلار می‌خواهیم که شامل تمامی هزینه‌ها برای آقای جولیانی و کارمندانش باشد.

این ایمیل دست‌کم به دست سه تن از مقام‌های کمپین ترامپ رسید و آن زمانی بود که دونالد ترامپ پول هنگفتی صرف شکایت‌های انتخاباتی علیه نتایج انتخابات آمریکا می‌کرد.

جولیانی نوامبر گذشته به سوال تایمز درباره میزان دستمزدش پاسخی نداد. او تاکید می‌کرد که درخواست چنین مبلغی از رئیس جمهوری وقت آمریکا یک “دروغ” است. او در نهایت شامگاه جمعه گفت که ماریا راین به مارک میدوز، رئیس وقت ستاد کارکنان کاخ سفید و ترامپ ایمیل زده و درخواست ۲۰ هزار دلار کرده است.

او گفت: این مضحک است. من نخواستم پولی پرداخت شود. هرگز درخواستی برای دریافت حتی یک پنی نداشتم. از اینکه مرا فردی مال‌ اندوز به تصویر کشیده‌اند، بسیار ناراحتم. خدمت به او از روی حس تعهد است. به این مساله به دید رسیدن به ثروت نگاه نکردم. به این موضوع به چشم جمع‌آوری مال و ثروت نگاهی نداشتم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.