stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 227851
  • 05 بهمن 1399 - 1:41
1

برخورد قاطع با سودجویان ساخت و ساز غیر مجاز در بهارستان

برخورد قاطع با سودجویان ساخت و ساز غیر مجاز در بهارستان

بهارستان- فرماندار بهارستان با اشاره به اینکه اراده‌ای برای جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان وجود ندارد، گفت: با سودجویان در این زمینه برخورد قاطع خواهد شد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، هادی تمهیدی عصر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان بهارستان اظهار داشت: کنترل و نظارت بر ساخت و ساز در شهرها باید بازدارنده باشد و شهرداران و دهیاران اجازه ندهند افراد سود جو و غیر مسئول در این حوزه مهم به اقدامات غیر قانونی و سودجویانه خود ادامه دهند.

وی افزود: شرایط کنونی نشان می‌دهد که اراده‌ای برای جلوگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز وجود ندارد و چنانچه افراد غیر مسئول به انجام ساخت و ساز غیر مجاز کمک کنند حتماً توسط دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی و قاطع انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان بهارستان با اشاره به روند رو به رشد ساخت و سازهای غیر مجاز به ویژه در طبقات و تبدیل پارکینگ در شهرستان بهارستان تصریح کرد بیان داشت: در چشم انداز پنج ساله با این حجم از ساخت و سازها جمعیت این شهرستان به ۱ میلیون نفر خواهد رسید در حالی که در شرایط فعلی برای جمعیت ۷۰۰ هزار نفری زیرساخت مناسبی وجود ندارد.

تمهیدی با بیان اینکه بارگذاری جمعیت در شهرستان بهارستان با رشد ساخت و سازها کلید خورده است ابراز داشت: مسئولانی که ساخت و ساز را رها کرده‌اند باید در مقابل دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و بازرسی پاسخگو باشند.

وی عنوان داشت: نظارت مسئولان باید به گونه‌ای باشد که از بروز تخلف جلوگیری کرد نه اینکه ملکی ساخته شود بعد با توسل به احکام ماده صد آن را تخریب کنیم و مردم را با خسارت زیاد روبرو کنیم.

فرماندار شهرستان بهارستان در پایان خاطرنشان کرد: همه ارگان‌ها باید برای بهبود وضعیت بحرانی ساخت و ساز پای کار بیایند و بدون تعارف با افرادی که در ساخت و سازها دخالت می‌کنند برخورد قاطع کنند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.