stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 227699
  • 04 بهمن 1399 - 15:47
0
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس مطرح کرد:

مافیا، اشتغال را به مرحله حذف کشانده است

مافیا، اشتغال را به مرحله حذف کشانده است
هرمزگان-عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: وجود مافیا در اقتصاد کشور، اشتغال را به مرحله حذف کشانده است.
قلم | qalamna.ir :

عباس براهیمی در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی اظهار کرد: استان هرمزگان به صورت ویژه در عرصه اقتصادی  فعال بوده است و با حضور ویروس کرونا بخش های خصوصی در حمایت از مردم و حمایت های عام المنفعه ورود  کرده و با سخاوت دین خود را نسبت به مردم ادا کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد:آلایندگی های زیست محیطی و بار ترافیکی در استان هرمزگان زیاد است اما مزایای آن در استان های دیگر کشور پرداخت می شود و این جفای بزرگ به  مردم استان هرمزگان است.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: بخش گردشگری استان هرمزگان به شدت متزلزل شده است و حمایت ها به این بخش در استان هرمزگان قطره چکانی بوده است.

براهیمی اظهار کرد: تاسیس صندوق حمایت از صنایع دستی  و گردشگری با حمایت دولت و بخش خصوصی می تواند گره گشا باشد.

وی با بیان اینکه اگر در برنامه هفتم توسعه صندوق حمایتی نداشته باشیم این بحران بیشتر می شود ، خاطرنشان کرد:  اگر این رویه ادامه داشته باشد با مشکل بزرگتر مواجه می شویم.

براهیمی ضمن انتقاد از بانک مرکزی در خصوص بهره مرکب، گفت:  بهره مرکب توسط رئیس بانک مرکزی تکذیب می شود و در این زمینه مافیایی را می بینم که اشتغال را به مرحله حذف کشانده است واشتغال اقتصادی را بلعیده است.

وی افزود:  در سال های گذشته ۷۸ درصد صادرات کل کشور بر عهده استان هرمزگان بوده است و هم اکنون ۶۰ درصد این امر بر عهده بنادر این استان است.

فعال اقتصادی هرمزگانی وجود ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی در این استان بر اهمیت توسعه اتاق های بازرگانی مستقل را دوچندان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت:  انتظارات از پارلمان بخش خصوصی نیز بیشتر شده است تا بتوانیم رسالت پایتخت اقتصادی کشور را به خوبی ایفا کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.