stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 227696
  • 04 بهمن 1399 - 15:45
1
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلات شهروندان بندرعباسی

کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلات شهروندان بندرعباسی
هرمزگان-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: کمبود کنتور سه فاز یکی از مشکلاتی است که شهروندان در مناطق و محلات مختلف با آن مواجه هستند و با توجه به اینکه تولید کنتور سه فاز انحصاری می باشد، لذا می طلبد نمایندگان مجلس، استاندار و مدیران شرکت برق به این موضوع مهم ورود کنند و مسئولین شرکت برق در راستای حل مشکل شهروندان برای احداث واحد تولید کنتور در شهر بندرعباس اقدام نمایند.
قلم | qalamna.ir :

کیانوش جهانبخش افزود: احداث شبکه زیر زمینی برق هزینه بردار است و اعتبارات مجموعه شرکت برق جوابگوی اجرای گسترده این موضوع نمی باشد، اما انتظار داریم با یک برنامه مدون، هر ساله بخشی از آن اجرایی شود تا شهر ایمن تر گردد و شهروندان از امنیت بالایی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: جهت اجرایی شدن سریعتر این طرح آمادگی داریم که هزینه های حفاری برق حذف شوند تا شرکت توزیع برق بتواند زودتر این مشکل را حل نماید.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر بندرعباس گفت: امنیت و آرامش شهروندان برای ما مهم است و فضاهای ساخته شده توسط مجموعه شهرداری بعضاً به دلیل عدم روشنایی مناسب شهروندان نمی توانند از آن استفاده کنند و باید جهت رفاه شهروندان همه دستگاه ها با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.