stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 227689
  • 04 بهمن 1399 - 12:39
1
بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

رحمان رضایی با جو ذوب‌آهن آشنا نبود

رحمان رضایی با جو ذوب‌آهن آشنا نبود
اصفهان_ بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: آغاز کار در این فصل برای باشگاه ذوب‌آهن بسیار مبهم است. شاید در ابتدای فصل در انتخاب سرمربی صحبت‌های شده است و شاید در انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی تمام آرا به نفع این مربی نبوده است. تیم ریشه‌دار و بزرگی مانند ذوب‌آهن اصفهان باید در جایگاه درستی قدم بردارد. رحمان رضایی یا با جو ذوب‌آهن آشنا نبود و یا بر شرایط تاکتیکی واقف نبود.
قلم | qalamna.ir :

فرشید طالبی، درباره اوضاع این روزهای باشگاه ذوب‌آهن و درگیری‌های به وجود آمده میان سرمربی و سخنگوی این باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه در باشگاه ذوب‌آهن حضور نداریم و از شرایط داخلی خبر نداریم، نمی‌توان اظهارنظر دقیقی داشت اما آن چیزی که از بیرون مشهود است، وضعیت این باشگاه ریشه‌دار اصفهانی برای باشگاه باساختاری مانند ذوب‌آهن شرایط حرفه‌ای نیست.

وی تصریح کرد:  زمانی که درباره ذوب‌آهن صحبت می‌کنیم، درباره تیمی حرف می‌زنیم که زمانی در کنار سپاهان سکان‌دار فوتبال کشور بودند. درباره ذوب‌آهن باید به ۵ سال قبل بازگردیم، ذوب‌آهنی که افتخار ایران بود و چه شد که تغییرات مدیریتی و  تغییرات کادرفنی، این تیم را به این روزها دچار کرد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن بیان کرد: آغاز کار در این فصل برای باشگاه ذوب‌آهن بسیار مبهم است. شاید در ابتدای فصل در انتخاب سرمربی صحبت‌های شده است و شاید در انتخاب رحمان رضایی به عنوان سرمربی تمام آرا به نفع این مربی نبوده است. تیم ریشه‌دار و بزرگی مانند ذوب‌آهن اصفهان باید در جایگاه درستی قدم بردارد. رحمان رضایی یا با جو ذوب‌آهن آشنا نبود و یا بر شرایط تاکتیکی واقف نبود.

طالبی با بیان این‌که رحمان رضایی با انتخاب ذوب‌آهن وارد یک چالش سنگینی شد، خاطرنشان کرد: کار رضایی با ذوب‌آهن با بدشانسی آغاز شد و از داوری در ابتدای مسابقات ضربه خورد و همین عامل به ایجاد التهاب در باشگاه ذوب‌آهن کمک کرد. تصور می‌کنم در اتاق فکر باشگاه تصمیات مبهمی اخذ می‌شود و زمانی که یک مربی با این سابقه در نشست‌های خبری فضا را ملتهب می‌کند به این معناست که با اصول حرفه‌ای آشنا نیست.

وی افزود: سرمربی یک تیم این نکته را می‌داند که ایجاد نخستین حاشیه از سوی او به خودش آسیب وارد می‌کند و اگر صحبتی وجود دارد بهتر است پس از جدایی مطرح شود اما در شرایط کنونی تریبون در دست سرمربی است و رحمان رضایی صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که حاصل همان تنش‌های درون باشگاه است. چنین صحبت‌هایی به هیچ عنوان جایز نیست و این در حالی است که همه از جمله من منتظر صحبت‌های سرمربی درباره تاکتیک تیم در آن دیدار هستیم.  رحمان رضایی نشست‌های خبری را مأمنی برای خود می‌بیند که خود را تخلیه کند اما به نظر من نخستین ضربه را به خودش وارد می‌کند.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هیچ شناختی درباره اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن ندارم و تنها رسول کربکندی به عنوان شناسنامه باشگاه ذوب‌آهن را می‌شناسم. در یکی مصاحبه‌ها رحمان رضایی خطاب به سخنگوی باشگاه بیان می‌کند که چرا صحبتی نمی‌کنید. رحمان رضایی کنفرانس‌های خبری را به مکانی تبدیل کرده که افراد مقابل خود را له کند و اینکه هیچ تعاملی در این بین وجود ندارد. اگر کسی از صحبت‌های من ناراحت شود بی‌انصاف است.

صحبت‌های رحمان رضایی وضعیت را از حالت حرفه‌ای خارج کرده است

طالبی با اشاره به این‌که این صحبت‌ها وضعیت را از حالت حرفه‌ای خارج کرده است، گفت: اینکه چرا تصمیمات جدی و جدیدی اخذ نمی‌شود را هیئت‌‌مدیره و مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن باید پاسخ دهند. ضمن این‌که صحبت‌هایی مطرح شده و گفته می‌شود که ممکن است فشار از جای دیگری وارد شده است. به نظر من به خاطر نام ذوب‌آهن باید صحبت‌ها شفاف بیان شود و اگر دست کسی بسته است این موضوع باید به صراحت بیان شود.

وی با بیان این‌که نزدیک به ۷ سال است که هیچ جایگاهی در باشگاه ذوب‌آهن ندارم و حتی به این باشگاه نیز دعوت نشده‌ام، تصریح کرد: اگر افتخاری در باشگاه ذوب‌آهن کسب شده است و از آن به عنوان تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن و نایب قهرمان آسیا یاد می‌شود، این افتخارات در زمان ما کسب شده است و حتی یک تماس با من و امثال من از سوی باشگاه گرفته نشده تا حداقل یک روز به این باشگاه دعوت شویم.

ذوب‌آهن در حال نابودی است

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ذوب‌آهن در حال نابودی است و شرایط سختی برای این باشگاه ایجاد شده است. فوتبال معجزه نیست که یک شبه به صدر جدول صعود کنیم. اگر تیمی در انتهای جدول قرار گرفت در آن جایگاه گرفتار می‌شود. اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن باید هرگونه مشکل و این‌که چه اتفاقی درون این باشگاه رخ می‌دهد را با شفافیت بیان کنند.

طالبی گفت: این که چیزی بیان نشود ۲ حالت دارد. یا این‌که جایگاهمان در خطر است و یا این‌که آرامش ذوب‌آهن برایمان مهم است. از هیچ یک از اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن شناخت ندارم و مشخص نیست مقصر چه کسی است اما مسائل باید شفاف‌سازی شود. در این میان یک نفر باید از خودگذشتگی کرده و جریانات را بازگو کند و یک تصمیم جدی اخذ شود و در آن سو نیز رحمان رضایی با صحبت‌های خود تنش را ۱۰ برابر می‌کند و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سکوت معناداری کرده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.