stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 227562
  • 04 بهمن 1399 - 16:27
0
اجرای پروتکل‌های بهداشتی

اجرای پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن قم به وضعیت سفید ادامه دارد

اجرای پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن قم به وضعیت سفید ادامه دارد
قم- استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا رسیدن به وضعیت سفید گفت: تا رسیدن به وضعیت سفید و سبز باید تمام پروتکل‌ها رعایت شده و شهروندان از عادی انگاری شرایط پرهیز کنند.
قلم | qalamna.ir :

بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس‌جمهور و در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از روند شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: با توجه رئیس‌جمهور در کشورهای اروپایی و آمریکایی شاهد افزایش مبتلایان و فوت مردم هستیم.

وی با تأکید بر ادامه اقدامات پیشگیرانه در کشور برای کنترل شیوع ویروس کرونا افزود: متأسفانه باکم شدن محدودیت‌ها شاهد کاهش روند بهبود شرایط بوده و در بعضی از شهرها نیز با افزایش مبتلایان روبه‌رو شده‌ایم درحالی‌که کشور ایران در کنترل شیوع بیماری بسیار خوب عمل کرده است.

استاندار قم با ابراز رضایت از همکاری مردم قم و رسیدن به وضعیت آبی در شهر تصریح کرد: شهر قم و شهروندان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی توانستند از وضعیت قرمز به وضعیت آبی رسیده و باید این وضعیت را حفظ کنند.

وی با ابراز نگرانی از عادی انگاری شهروندان خاطرنشان کرد: متأسفانه با حضور مردم در تجمعات و عادی انگاری شاهد کاهش شیب کند شدن شیوع ویروس بوده و نگران بازگشت به وضعیت قبل هستیم.

سرمست با درخواست از شهروندان برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت محدودیت‌ها تأکید کرد: تا رسیدن به وضعیت سفید و سبز باید تمام پروتکل‌ها رعایت شده و شهروندان از عادی انگاری شرایط پرهیز کنند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.