stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 227513
  • 04 بهمن 1399 - 14:02
0

۳۰۰ کیلومتر شبکه برق حاشیه رودخانه‌ها، نیازمند اصلاح هستند

۳۰۰ کیلومتر شبکه برق حاشیه رودخانه‌ها، نیازمند اصلاح  هستند

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: حدود ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های برق استان در حاشیه رودخانه‌ها قرار دارند.

قلم | qalamna.ir :

فریدون خودنیا در گفت‌وگو با اظهار کرد: حدود ۳۰۰ کیلومتر از شبکه‌های ما در حاشیه رودخانه‌ها قرار دارند که نیازمند اصلاح و بهینه‌سازی هستند.

وی تصریح کرد: این میزان اصلاح و بهینه‌سازی مربوط به رودخانه کشکان که تقریباً از خروجی خرم‌آباد تا پل‌دختر و حتی بعد از این شهر بوده، است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر در راستای اصلاح و بهینه‌سازی این شبکه اقدامات خوبی انجام شده است.

خودنیا اضافه کرد: در حد فاصل پل‌دختر تا خرم‌آباد اعتبارات خوبی در نظر گرفته شده و یک مناقصه خرید دکل‌های فوق توزیع جهت اصلاح و بهینه شبکه نیز انجام و دکل‌ها خریداری شده است.

وی بیان کرد: این دکل‌ها وارد انبار شده و به‌زودی عملیات اجرایی را آغاز خواهیم کرد؛ طی یک برنامه یک‌ساله دکل‌های فوق توزیع و بلند در اطراف رودخانه با فاصله خیلی دور نصب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: شبکه‌هایی که احتمالاً از روی رودخانه یا از کنار آنها رد می‌شوند را اصلاح و بهینه خواهیم کرد.

این مسئول گفت: هرچند اقدامات خوبی طی دو سال گذشته انجام شده و بخش عمده‌ای از شبکه که نیاز به دکل نداشته آنها را جابجا کرده‌ایم.

خودنیا اظهار کرد: در حال حاضر شبکه خوبی در کنار رودخانه‌ها داریم منتهی اگر این اقدامات اصلاحی انجام شود مشکلی نخواهیم داشت اما اعتباراتی را برای پرداخت هزینه‌های جاری همین پروژه‌ها نیاز داریم.

وی یادآور شد: با قولی که از مدیرعامل شرکت توانیر و معاون وزیر گرفته‌ایم که اگر پرداخت شود یک شبکه پایدار و تاب‌آوری را خواهیم داشت.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.