stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 227503
  • 04 بهمن 1399 - 13:41
1

پویش«فجر مهربانی»در ورامین راه اندازی می شود

پویش«فجر مهربانی»در ورامین راه اندازی می شود

ورامین- مسئول کارگروه همیاری و خدمت رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین از جذب حامی در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: پویش«فجر مهربانی» در این شهرستان راه اندازی می شود.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، سلیمان آقایی رنجبر صبح شنبه در جمع خبرنگاران از جذب حامی در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: پویش «فجر مهربانی» در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های این کارگروه گفت: خدمت رسانی به مدد جویان و نیازمندان در شهرستان ورامین، در طول سال به یاری خداوند و خیرین شهرستان توانسته است تا حدودی در جهت رفع مشکلات اقتصادی خانواده‌های نیازمند مثمرثمر باشد.

رنجبر افزود: در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر سعی ما بر این است در قالب بسته‌های ویژه خدمت رسانی، بتوانیم خدمتی هر چند کوچک برای عزیزان مدد جوی نهادهای حمایتی داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد حضرت امام (ره) ورامین بیان داشت: از جمله برنامه‌هایی که به منظور بزرگداشت جشن انقلاب در این کارگروه، پس از جمع بندی نظرات اعضا مد نظر قرار گرفت می‌توان به برگزاری مسابقه در فضای مجازی برای مدد جویان با اهدای جوایز ویژه و ارسال مطالب و سخنرانی‌های بصیرتی در پیام رسان های داخلی ویژه مدد جویان ذکر کرد.

مسئول کارگروه همیاری و خدمت رسانی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین عنوان داشت: نصب پوستر و تزئین فضای اداره، اطلاع رسانی به مدد جویان جهت شرکت در مراسم مهمانی لاله‌ها، برپایی پایگاه سلامت و جذب حامی در برنامه‌های پیش بینی ستاد دهه فجر، ایجاد پویش فجر مهربانی برای اعضا سازمان هلال احمر شهرستان، دیدار اعضای کارگروه با خانواده شهدا و تقدیر از این بزرگواران، افتتاح پروژه آسفالت روستای علی آباد فرسوده و حصار بالا با هماهنگی فرمانداری در ایام الله دهه فجر و دهها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت رسانی می‌باشد.

وی رعایت دستور العمل های بهداشتی را اولویت برگزاری برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در اجرای برنامه‌ها پیرو ستاد مبارزه با کرونا شهرستان خواهیم بود و یکی از برنامه‌های ویژه این کارگروه در دهه مبارک فجر، برگزاری مراسم ویژه مدد جویان در گلزار شهدای گمنام است که در صورت فراهم بودن شرایط، این مراسم با حضور سخنران استانی برگزار می‌شود.

رنجبر در پایان بیان کرد: امید داریم، مثل سنوات گذشته، خیرین شهرستان با کمک‌های خود در ایام الله دهه فجر، این فرصت بزرگ را جهت شیرین نمودن کام افراد نیازمند غنیمت شمرند و در این شرایط کرونایی، قدمی هر چند کوچک در این مورد برداشته شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.