stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 227501
  • 04 بهمن 1399 - 13:41
0

طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد

طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد

فیروزکوه- سرپرست فرمانداری فیروزکوه با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها باید راهبردی باشد گفت: طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگا ر مهر، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهر ارجمند که با حضور معاون عمرانی فرمانداری و بخشدار ارجمند برگزار شد اظها: داشت: یکی از وظایف فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در شهرستان نظارت بر عملکرد و رسیدگی به مشکلات شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی است چرا که شهرداری‌ها عضوی از خانواده وزارت کشور هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود در شهرداری‌ها به دلیل وجود نقص در نظارت است، افزود: به منظور کاهش حجم مشکلات در مدیریت شهری و به تبع آن جلوگیری از تنش‌های اجتماعی می‌بایست در بخش نظارت راهبردی با دقت بیشتری عمل کرد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی هدف از ایجاد شورا استفاده از ظرفیت مردمی در پیشبرد امور است، افزود: در همین راستا مشارکت شهروندان در سیستم مدیریت شهری لازمه تحقق بخشیدن به اصول برنامه ریزی شهری در حوزه‌های مختلف به شمار می‌رود و در توسعه و آبادانی شهرها جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است.

مهری گفت: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان منتخبین مردم باید زمینه مداخله شهروندان را در موضوعاتی که مستقیماً با نیازهای آنان مرتبط است، تسهیل کنند.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه بیان داشت:: از آنجا که بار اصلی تأمین هزینه‌های شهرداری بر دوش شهروندان است، لذا آگاهی مردم از برنامه‌ها و مشاهده بهبودها و تسهیلات، تضمین کننده مشارکت همه جانبه خواهد بود.

مهری گفت: طرح جامع شهر ارجمند نیاز به بازنگری و اصلاح دارد چرا که نواقص متعددی در این طرح وجود داشته که مشاوران طراح بدون نظر گرفتن شرایط موجود در تهیه طرح مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان ایجاد کرده اند.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه عنوان داشت: یکی دیگر از مشکلات موجود در بخش و شهر ارجمند نبود یک دستگاه خودرو آمبولانس مناسب برای انتقال بیماران به بیمارستان‌های شهرستان فیروزکوه و یا سایر مراکز درمانی می‌باشد که بر مشکلات مردم این بخش افزوده است.

وی گفت: ساختار اداری شهرداری شهر ارجمند در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان ضعیف است و تقویت آن به حمایت مسؤولان استانی نیاز دارد که پیگیری این موضوع با دعوت از مسئولان به شورای اداری شهرستان در آینده نزدیک در دستور کار قرار دارد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.