stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 227409
  • 04 بهمن 1399 - 10:03
1

تمدید مهلت ثبت‌نام در پنجمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا

تمدید مهلت ثبت‌نام در پنجمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا

مهلت ثبت نام در پنجمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا ۱۵ اسفندماه امسال تمدید شد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا، با توجه به درخواست مکرر مخاطبان، مهلت شرکت در پنجمین فراخوان نوپاهای فناوری‌های همگرا تا ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۹ تمدید شد و متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت رسمی مرکز راهبردی فناوری‌های همگرا در بخش فراخوان‌های نوآورانه نسبت به تکمیل فرم ثبت طرح اقدام کنند.

فراخوان نوپا یک فرصت عالی برای استارتاپ‌های حوزه فناوری‌های همگرا فراهم می‌کند تا با شرکت در دوره‌های آموزشی فراخوان، محصول و کسب و کار خود را در حوزه فنی و بازار توسعه دهند و پس از نگارش مدل کسب و کار خود، با سرمایه‌گذاران و مشتریان بالقوه آشنا شوند.

استارتاپ‌هایی که در فرآیند داوری انتخاب می‌شوند، در جلسات راهبری برنامه شرکت خواهند کرد و در جریان این جلسات نیازهای هر طرح بررسی می‌شود و متناسب با آن خدمات و حمایت‌های برنامه در اختیار تیم‌ها قرار می‌گیرد. اکثر تیم‌ها در ابتدای کار خود در دوره آموزشی اعتبارسنجی محصول (پیش‌شتابدهی) شرکت می‌کنند.

برنامه نوپا به ارتقای فنی و بازاری محصول شما کمک می‌کند و دریافت مجوزها و استانداردهای مربوطه را برای شما تسهیل می‌کند. هویت‌بخشی به محصول  و شرکت شما از دیگر رسالت‌های نوپاهای فناوری‌های همگرا است که برای استارتاپ‌ها نیازی خطیر به شمار می‌رود.

طرح‌هایی که زودتر ارسال شوند شانس بیشتری برای جذب در مراکز حامی توسعه کسب و کار و شتابدهنده‌ها دارند و در صورتی که دیرتر ارسال شوند، ممکن است ظرفیت پذیرش آن‌ها تکمیل شود.

بر اساس اعلام ستاد نانو، ۱۵ اسفندماه آخرین مهلت ارسال طرح است و به هیچ وجه قابل‌تمدید نیست. تنها طرح‌هایی مورد پذیرش قرار خواهند گرفت که در حوزه فناوری‌های همگرا و “انبیک” قرار گیرند، ضمن آنکه نمونه اولیه آماده در دست داشته باشند.

انتهای پیام

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.