stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 227403
  • 04 بهمن 1399 - 10:02
1

نوروزی: دولت نسبت به بورس حساسیت لازم را به خرج دهد

نوروزی: دولت نسبت به بورس حساسیت لازم را به خرج دهد

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به وضعیت بازار سرمایه عنوان کرد: دولت همانگونه که نسبت به موضوع کرونا حساس است باید نسبت مسائل اقتصادی حساسیت به خرج دهد.

قلم | qalamna.ir :

حسن نوروزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وضعیت نابسامان کنونی بازار سرمایه گفت: دولت همانگونه که نسبت به کرونا ویروس حساس است و برای ساماندهی وضعیت آن ستاد تشکیل داده است و سخنگو تعیین کرده است باید نسبت به مسائل اقتصادی همچون بازار سرمایه حساسیت لازم را به خرج دهد، درواقع ستاد اقتصادی دولت باید هر روزه در حوزه اینگونه مسائل اقتصادی اقدامات خود را تشریح کند و به اطلاع مردم برساند.

وی افزود: دولت به موضوع کرونا مشغول شده و مسائل اقتصادی همچون بورس را رها کرده است، دولت باید بازار خودرو، ارز، طلا و بازار سرمایه را کنترل و روزانه برای آن برنامه ریزی کند و یک ستاد عالی متشکل از اقتصاددانان، رییس بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، وزیر صنعت و وزیر کار روی این موضوع کار کنند تا جلوی این بحران گرفته شود درغیر اینصورت این بحران ادامه دار خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: باید شاهد شرایطی باشیم که اقتصاد بازار از طریق حکومت و دولت کنترل شود و این کار با برنامه ریزی میسر است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.