stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 227364
  • 04 بهمن 1399 - 9:53
0

نماینده ولی فقیه در لرستان: اوج فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در کشف واکسن کرونا نمایان است

نماینده ولی فقیه در لرستان: اوج فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام در کشف واکسن کرونا نمایان است
لرستان- «سعید سلیمانی» مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پنج شنبه 2 بهمن 1399 با نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد دیدار و گفت و گو کرد.
قلم | qalamna.ir :

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در این دیدار گفت: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) بنیاد برکت و هم چنین مجموعه هایی که مستقیم و غیر مستقیم تحت نظارت مقام معظم رهبری هستند در محرومیت زدایی، عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و معیشتی فعالیت می کنند مایه امید به دلدادگان نظام اسلامی و یاس دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» افزود: با شیوع ویروس کرونا در کشور فصل جدیدی از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مجموعه های وابسته و همچنین بنیاد مستضعفان شروع شد و اوج این فعالیت ها را در کشف واکسن ضد کرونا مشاهده می کنیم.

وی تولید واکسن ضد کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را سیلی به دشمن دانست و تصریح کرد: وقتی کسی آزمایش ابتدایی واکسن را بر روی فرزند خود انجام می دهد نشان دهنده اوج ایثار و دلبستگی به نظام و مردم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اضافه کرد: ستاد اجرایی در محرومیت زدایی در دورترین نقاط ایران اسلامی و حوادث طبیعی به سرعت در محل حادثه حضور پیدا می کند، استان لرستان در پیروزی انقلاب همواره پادگان جمهوری اسلامی بوده و در سرکوب کردن فتنه های پس از انقلاب با تقدیم شش هزار و ۳۰۰ شهید در دفاع مقدس همواره وفاداری خودشان را نسبت به تداوم انقلاب اسلامی ثابت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی افزود: پس از دفاع مقدس متاسفانه عدالت اجتماعی که لازم بود در ارتباط با استان لرستان در تخصیص اعتبارات استانی و متمرکز ملی برای لرستان صورت بگیرد، صورت نگرفت و علیرغم اقدامات شگفت انگیز انقلاب اسلامی، استان لرستان بالاترین نرخ بیکاری، تورم و عدم رونق کسب و کار را دارد که این خود رمق را از مردم لرستان گرفته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان لرستان جوانان انقلابی، گروه های جهادی و روحانیت بیش از ارگان های دولتی برای مقابله با کرونا پای کار آمدند و اقدام به ضدعفونی شهرها و محلات کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با توجه به محرومیت استان لرستان تاکید کرد: باید کمیت و کیفیت کمک های خیران و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزایش پیدا کند و وقتی لیستی برای تهیه جهیزیه زوج های محروم تهیه و ارسال می شود، توجه بیشتری به استان شود و چرخش کار در طرح های اشتغالزایی سرعت بیشتری داشته باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ح.خادمی
  • منبع : تسنیم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.