stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 227268
  • 02 بهمن 1399 - 13:30
6

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین شهر و میمه

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین شهر و میمه
اصفهان_ شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین شهرومیمه دیدار نمودند.
قلم | qalamna.ir :

شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین شهرومیمه دیدار نمودند.

شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر در این دیدار صمیمی ضمن عرض خوش آمدگویی به فرمانده جدید گفتند: حقیقتا” مجموعه سپاه حافظ امنیت و آرامش کشور در زمان های مختلف بوده و بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های کشور در زمینه ها مختلف نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی مرهون تلاش های بی وقفه دلاورمردان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است .

ایشان با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر همواره تعامل خوب و سازنده ای با سپاه پاسداران داشته است تصریح کردند: ان شاء الله این مهم بیش از پیش تقویت گردد تا بتوانیم همسو بایکدیگر در خدمت شهروندان عزیز و ولایی شهر باشیم.

سرهنگ حمیدرضا مجیری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان شاهین شهر و میمه نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شاهین شهر گفت: بنده معتقدم هر چه بیشتر به مردم خدمت شود آنان نیز نسبت به انقلاب بیشتر دلگرم می گردند.

وی در ادامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی شهردار،اعضای شورای اسلامی شاهین شهر ، کارکنان و کارگران شهرداری تشکر نمود و تصریح کرد: به طور یقین اتحاد و وحدت مسؤولان در یک شهر ضامن توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شهر خواهد شد.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.