stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 226964
  • 03 بهمن 1399 - 1:41
0

۱۶۰۰ تن کالای اساسی در اسلامشهر برای تنظیم بازار توزیع شد

۱۶۰۰ تن کالای اساسی در اسلامشهر برای تنظیم بازار توزیع شد

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از توزیع ۱۶۰۰ تن کالای اساسی برای تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور عصر پنج شنبه در نشست مشترک اعضای ستاد تنظیم بازار و رؤسای اتحادیه‌های صنفی اسلامشهر اظهار داشت: در ۲ ماه پایانی سال باید گشت‌های مشترک تقویت شده و نظارت بر روند بازار و رصد چرخه عرضه و تقاضا به طور مستمر انجام شود.

مرسلپور در ادامه با اشاره به ایستادگی و مقاومت ملت سرافراز ایران در جنگ اقتصادی و تلاش‌های دولت برای بهبود وضعیت معیشت مردم و شاخص‌های مختلف اقتصادی با حمایت‌ها، هدایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: طبق اعلام دکتر جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی که در برخی موارد با دولت فعلی نیز اختلاف سلیقه دارد، ترامپ جنایتکار در سال‌های اخیر ۸۰۲ نوع تحریم علیه ملت ایران وضع کرده که در روابط بین الملل امری بی سابقه است.

وی بیان داشت: با همراهی کم نظیر مردم، وحدت کلمه و همبستگی کلیه خدمتگزاران مردم در دولت، مجلس و قوه قضائیه، کشور حفظ شد و بخش عمده تحریم‌ها بی اثر شده و انشاالله ساختار تحریم‌ها با سرنگونی ترامپ جنایتکار دچار فروپاشی خواهد شد.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تاکنون برای ۹ هزار و ۹۰۰ نفر در سطح شهرستان اسلامشهر اشتغال ایجاد شده و تا پایان سال قطعاً بیش از سهمیه تخصیصی اشتغال‌زایی خواهد شد گفت: در برش توسعه شهرستان‌های استان تهران ایجاد ۱۰ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی به عنوان سهمیه برای شهرستان اسلامشهر اختصاص داده شده که پس از تهران بیشترین سهمیه در بین ۱۵ شهرستان استان است.

مرسلپور افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آسیب رسیدن به بخش‌های مختلف اقتصادی، رفاهی و معیشتی مردم، خوشبختانه با اقدامات انجام شده و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی نه تنها واحدی تعطیل نشد بلکه با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنفی آسیب‌دیده از کرونا پرداخت شده است.

وی گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته در ماه‌های اخیر ۱۶۰۰ تن کالای اساسی شامل ۴۰۰ تن برنج، ۶۰۰ تن روغن، ۲۰۰ تن مرغ گرم و سرد، ۲۰۰ تن شکر و ۲۰۰ تن گوشت به قیمت دولتی جهت تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع شده است.

مرسلپور همچنین در خصوص توزیع میوه با نرخ مصوب دولتی در ایام پایانی سال نیز اظهار داشت: با توجه به کیفیت پایین و بالا بودن نرخ میوه‌ای که سال گذشته توسط جهاد کشاورزی در شهرستان توزیع شد که با عدم استقبال شهروندان و زیان مباشرین نیز همراه بود اگر شرایط امسال نیز همچون گذشته باشد اقدامی برای جذب میوه با نرخ مصوب نخواهیم کرد.

گفتنی است در این جلسه رؤسای اتحادیه‌های صنفی به بیان مسائل و مشکلات واحدهای صنفی در حوزه‌های مختلف پرداختند و مسئولان اداراتی همچون شبکه بهداشت و درمان، تأمین اجتماعی، امور مالیاتی توضیحاتی را در خصوص موارد مطرح شده بیان کردند و در نهایت تصمیمات مقتضی جهت رفع مسائل مطرح شده اتخاذ شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.