stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 226960
  • 03 بهمن 1399 - 1:40
1

تکمیل فاز دوم «شهرک صنعتی علیدره»رونق اقتصادی به همراه خواهد داشت

تکمیل فاز دوم «شهرک صنعتی علیدره»رونق اقتصادی به همراه خواهد داشت

فیروزکوه- سرپرست فرمانداری فیروزکوه گفت: تکمیل فاز دوم «شهرک صنعتی علیدره»رونق اقتصادیبه همراه خواهد داشت.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهری عصر پنج شنبه در خصوص سفر مسعود شفیعی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران که به با همراهی رضاپور، مدیر عامل شرکت منابع آب تهران به فیروزکوه که به منظور بررسی مشکلات برخی از پروژه‌های عمرانی، بهداشتی و اقتصادی انجام شده بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه هفته گذشته کمیته برنامه ریزی شهرستان پروژه‌های متعددی که نیازمند اعتبار بودند، احصا شد و در جهت پیش بینی اعتبار در دستور کار کمیته قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکوه افزود: در همین راستا با پیگیری‌های انجام شده به منظور بررسی مشکلات تعدادی از پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی و اقتصادی که از اهمیت خاصی برخوردار بودند، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان جهت حضور در شهرستان و بازدید میدانی از پروژه‌ها با هدف تخصیص اعتبار دعوت به عمل آمد.

وی ادامه داد: از آنجا که تکمیل فاز دوم شهرک صنعتی علیدره و تأمین زیرساخت‌های لازم این شهرک از جمله اقدامات مهمی در جهت توسعه شهرستان به شمار می‌رود و با تأمین اعتبار شاهد رونق اقتصادی خواهیم بود، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از نزدیک به صورت میدانی از این منطقه بازدید کرد.

مهری خاطر نشان کرد: یکی از مطالبات به حق مردم فیروزکوه ایجاد مرکز سی تی اسکن در بیمارستان امام خمینی (ره) است که به همین منظور ضمن بازدید از محل جانمایی شده ساختمان سی تی اسکن مقرر شد در سال جاری سازمان مدیریت نسبت به تخصیص اعتبار با توجه به اهمیت موضوع که با سلامت شهروندان در ارتباط است، اقدام کند.

وی افزود: پروژه سد نمرود و جابجایی روستای سله بن پروژه دیگری بود که در ادامه حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مقرر شد با توجه به اهمیت خاص پروژه و تسریع در تأمین اعتبار، گزارشی با هدف تحقق اعتبار جهت ارائه به رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تهیه شود.

گفتنی است در این بازدید معاون برنامه ریزی فرمانداری، بخشدار ارجمند، شهردار فیروزکوه و مسئولین دفتر نماینده مجلس نیز حضور داشتند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.