stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226943
  • 02 بهمن 1399 - 22:01
0

صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند

صنعتی که صادرات نداشته باشد، افول می کند

ایسنا/مرکزی رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اگر هر صنعتی صادرات نداشته باشد، حتما افول می‌کند، سازوکار صادرات برای کمیسیون جدی است و اقداما ت خوبی در حوزه هماهنگی با مقامات اجرایی در این زمینه در دست اجراست.

قلم | qalamna.ir :

عزت اله اکبری تالار پشتی پنجشنبه دوم بهمن در ستاد اقتصادی مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: وظیفه مجلس قانونگذرای و نظارت است، اقدامات و طرح‌های خوبی از جمله ممنوعیت مجازات واحدهای صنعتی، عدم مجازات کارآفرینان و صاحبان حرف و مدیران به غیر از موارد خاص در حوزه صنعت و تولید و خدمات، نظام‌های جامع، ساماندهی تولید و توزیع خودرو، ساماندهی زنجیره فولاد، در مجلس در دست اقدام است که برخی از آنها مورد استقبال ریاست قوه قضاییه نیز بوده است.

وی افزود: اگر هر صنعتی صادرات نداشته باشد، حتما افول می‌کند. سازوکار صادرات برای کمیسیون جدی است و اقدامات خوبی در حوزه هماهنگی با مقامات اجرایی در دست اجراست. در هر حوزه‌ای از جمله حوزه بانکی، بورس و … ریسک وجود دارد و دولت باید وارد میدان شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر در داخل کشور هماهنگ باشیم، هیچکس نمی‌تواند ما را تحریم کند. بخش خصوصی سرمایه عظیم این مملکت است و دولت باید حمایت لازم را از بخش خصوصی انجام دهد، بیشترین مشاورین کمیسیون صنایع از بخش خصوصی هستند.

وی اظهار کرد: مجلس در مواضع‌ مختلفی دست به اقدامات اساسی خواهد زد و آنچه به نفع ملت است را تصمیم گیری می‌کند و به حرف کسی هم گوش نمی‌دهد و بر اساس نظریه کارشناسی و منافع مردم تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.