stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 226798
  • 02 بهمن 1399 - 14:04
0

زیدان روی هوا

زیدان روی هوا

سرمربی رئال مادرید پس از شکست در سوپرجام اسپانیا و حذف از کوپا دل ری در وضعیت پیچیده ای قرار گرفت.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی ساکر، زین الدین زیدان روی سیم راه می رود. شکست در سوپرچام اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو و حذف زودهنگام از کوپا دل ری (باخت ۲ بر یک از آلکویانو، تیم دسته سومی) موجب شد انتقادها به سمت سرمربی رئال مادرید سرازیر شوند. او می داند که تیمش در وضعیت خوبی به سر نمی برد. 

تساوی های خارج از خانه مقابل الچه و اوساسونا در لالیگا ابهام را دوباره در رابطه با سرمربی فرانسوی به وجود آورد اما دو ضربه اخیر در سوپرجام و کوپا، زیدان را در وضعیت پیچیده ای قرار داد. 

اکنون تنها مادرید می تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کند و زیزو می داند که باید چهره دیگری از تیم خود در بازی های آینده نشان دهد تا تنش ها را کاهش دهد. کاری که در این فصل یک بار توانست انجام دهد. 

مادرید در ماه نوامبر در پنج بازی تنها یک برد به دست آورد که آن هم پیروزی مقابل اینتر در لیگ قهرمانان بود. سفیدپوشان مقابل ویارئال مساوی کردند و از والنسیا، آلاوس و شاختار شکست خوردند. 

پس از آن تیم زیدان شش پیروزی پیاپی به دست آورد و موجب شد به صدر جدول لالیگا نزدیک شود. همچنین به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. 

دیدارهای آینده رئال مادرید برابر آلاوس، لوانته، اوئسکا و والنسیا در لالیگا خواهند بود. این چهار بازی می توانند در آینده زیدان نقش داشته باشند. 

انتهای پیام 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.