stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 226775
  • 02 بهمن 1399 - 13:41
1

کاهش دید افقی در محورهراز/عوامل راهداری آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند

کاهش دید افقی در محورهراز/عوامل راهداری آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند

تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از کاهش دید افقی در محور هراز خبر داد و گفت: عوامل راهداری آماده باش ۱۰۰ درصدی هستند.

قلم | qalamna.ir :

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار مهر، از بارش برف و سپید پوش شدن محور هراز خبر داد و اظهار داشت: از ساعت اولیه بامداد امروز وضعیت جوی در محورهای فیروزکوه، دماوند، هراز، شهریار، ملارد، محور قدیم تهران-قم (نعل بندان)، امامزاده داود و آزادراه تهران-ساوه با بارش برف همراه بوده است.

مصدقی با بیان اینکه در محورهای پیشوا و پاکدشت شاهد بارش باران بوده‌ایم گفت: در حال حاضر نیروهای عملیاتی راهداری مشغول شن و نمک پاشی هستند و در این خصوص راهداری در خصوص طرح زمستانه و انجام عملیات‌های نمک پاشی و برف روبی آماده باش ۱۰۰ درصدی است و تا ساعت ۹ صبح سامانه‌ها فعال بودند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به اینکه انسداد اعلام شده در محور هراز مربوط به مازندران بوده است افزود: کولاک و بوران شدید و کاهش دید را در محور هراز داشتیم که برای ترافیک عبوری و موارد ایمنی پلیس راه مازندران از تردد خودروها در این محور جلوگیری شده است.

وی عنوان داشت: عبور کامیون و حمل و نقل عمومی و پلاک‌های مازندران در حوزه فیروزکوه به مازندران انجام می‌شود و هیچ گره ترافیکی وجود ندارد و تا کنون هیچ گزارش خسارتی در محورهای مواصلاتی استان تهران اعلام نشده است.

مصدقی به رانندگان توصیه کرد برای عبور و مرور در محورهای کوهستانی حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.