stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226744
  • 02 بهمن 1399 - 13:28
0
رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت:

رویداد ملی شتاب محیط زیست با مشارکت جوانان ایده پرداز برگزار می‌شود

رویداد ملی شتاب محیط زیست با مشارکت جوانان ایده پرداز برگزار می‌شود
قم -رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم گفت: رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری با مشارکت جوانان ایده پرداز فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

همایون یزدان پناه با اشاره به برگزاری رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری در قم، اظهار داشت: ایده‌های فناورانه نقش مهمی در رفع معضلات مدیریت شهری دارد و باید از این ایده‌ها حمایت کرد.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: با توجه به اهمیت این موضوع، رویداد ملی شتاب محیط زیست و خدمات شهری با مشارکت جوانان ایده پرداز فناورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

یزدان پناه تصریح کرد: در این رویداد تصمیم داریم تا ایده‌های نوآورانه در حوزه محیط زیست و خدمات شهری را مراکز رشد و شتاب دهنده‌ها معرفی کنیم و از طریق صندوق‌های سرمایه گذاری این تیم‌ها مورد حمایت قرار گیرند.

وی عنوان کرد: مدیریت هوشمند خدمات شهری و استفاده از راهکارهای فناورانه و بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و استفاده از ایده‌های فناورانه و توسعه خدمات الکترونیکی و هوشمند هر یک موضوعات مهمی در مدیریت شهری است که می‌تواند به خوبی در این رویداد مورد ارزیابی قرار بگیرد و به نتایج خوبی دست یابیم.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم خاطرنشان کرد: “شهر خلاق و هوشمند ” یکی از برنامه‌های مهم راهبردی در توسعه شهر است و بهره‌گیری از نخبگان و ایده‌پردازان می‌تواند بسیاری از اهداف را در مسیر رفع معضلات شهری تحقق سازد.

یزدان پناه بیان کرد: بسیاری از مسائل پیرامون حوزه خدمات شهری و محیط زیست در اتاق‌های فکر احصاء شده و باید برای آن به دنبال راهکارهای خلاقانه و فناورانه باشیم.

وی گفت: هر یک از ایده‌های خلاقانه و فناورانه می‌تواند راهکاری مهم در رفع مشکلات در حوزه مدیریت شهری و مسائل زیست محیطی و هوشمندسازی و سهولت در ارائه خدمات باشد و بهره‌وری و صرفه جویی اقتصادی را به وجود بیاورد.

رئیس ستاد شهر هوشمند شهرداری قم تصریح کرد: فرصت‌های بیشماری در توسعه و تحول مدیریت شهری در گرو استفاده از ابزارهای نوین و شیوه‌های خلاقانه و فناورانه است و این رویداد اهداف زیادی را در حوزه مدیریت شهری و ارتقای سطح زندگی و رفع مشکلات دنبال می‌کند

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : شهرداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.