stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 226718
  • 02 بهمن 1399 - 13:24
0
استاندار قم تاکید کرد:

حفظ وضعیت نسبتا مطلوب مقابله با کرونا مهمترین اولویت مسئولان استان است/ در راه مقابله با کرونا نباید دچار حاشیه شویم

حفظ وضعیت نسبتا مطلوب مقابله با کرونا مهمترین اولویت مسئولان استان است/ در راه مقابله با کرونا نباید دچار حاشیه شویم
قم -استاندار قم با بیان اینکه برخی اظهارنظر ها در روزهای اخیر نباید موجب تمرکز استان بر مسائل حاشیه ای شود گفت: باید با دوری از این حاشیه ها دستاوردهای بسیار خوب کنونی در مسیر مبارزه با کرونا را حفظ کرد.
قلم | qalamna.ir :

دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم طی سخنانی با اشاره به کشف شیوع کرونا از قم اظهار کرد: علی رغم همه ی مشکلات توانستیم دو موج سخت این بیماری را پشت سر بگذاریم.

استاندار قم اقدامات موثر صورت گرفته و تبدیل وضعیت استان از قرمز به آبی را مورد توجه قرار داد و افزود: دستیابی وضعیت آبی در قم نمایانگر موفقیت در اجرای دستورالعمل های بهداشتی بوده است و این امر بدون همراهی و مشارکت مردم محقق نخواهد شد.

مقام عالی دولت در استان قم بیان کرد: از ستاد نمازجمعه استان قم به دلیل همراهی با سیاست های استان در بحث کنترل کرونا قدردانی می کنیم.

وی گفت: علما و مراجع تقلید در برپایی مراسم عزاداری در مناسبت های مختلف همواره به یک الگوی راهنما و راهگشا برای عزادارن و هییات مذهبی عمل کرده اند که مورد تقدیر ستاد ملی کرونا قرارگرفتند و مدیریت استان نیز خود را قدردان این حمایت ها و همراهی ها می داند

سرمست گفت: بیانات و تاکیدات و سیره عملی مقام معظم رهبری در برگزاری مراسم های مختلف که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی صورت می‌گیرد باید الگوی همه مردم و مسئولان باشد.

وی با بیان اینکه آنچه اهمیت دارد ادامه مسیر کنونی و حفظ دستاوردهای بسیار خوب ستاد استانی مقابله با کروناست افزود: باید تمامی مسئولین و اقشار مختلف مردم تا ریشه کنی کامل کرونا در استان اهتمام ویژه ای داشته باشند

سرمست گفت: از هیئات ، مواکب و دست اندرکاران برگزاری مراسم عزای شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم. 

وی افزود: بیماری کرونا در سطح جهان مختص به یک شهر و کشور و قاره نیست بلکه این بیماری عالم گیر است که در شیوع و ابتلا هیچ کس در امان نیست.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : استانداری قم

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.