stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 226633
  • 02 بهمن 1399 - 12:00
1
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

مسابقه ویدئو و عکس صنایع دستی بندرعباس برگزار می شود

مسابقه ویدئو و عکس صنایع دستی بندرعباس برگزار می شود
هرمزگان فراخوان مسابقه ی ویدئو و‌ عکس خلاقانه موبایل با موضوع صنایع دستی بندرعباس منتشر شد.
قلم | qalamna.ir :

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس با بیان اینکه صنایع دستی نماد هویت و فرهنگ یک منطقه است گفت: این‌ مسابقه با هدف گسترش صنایع دستی‌بندرعباس با همکاری مجتمع آموزشی دنیز برگزار می شود .

احمد پایدار افزود : علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فیلم های ویدئو و عکس های موبایل خود را از ۱تا۸بهمن ماه جاری به صورت فایل به شماره ۰۹۱۷۳۶۱۶۳۶۵ ارسال کنند.

وی یاد آور شد: به برگزیدگان بخش عکاسی موبایل به ترتیب ۵۰۰هزارتومان، ۴۰۰هزارتومان و ۳۰۰هزار تومان و در بخش ویدئو نیز به همین ترتیب‌، جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت .

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استان هرمزگان در جنوب ایران دارای فرهنگی ریشه‌دار و  است وجایگاه ویژه‌ای در صنایع دستی ایران داردکه بیشتر دست سازه ها توسط زنان منطقه با زیبایی و طراحی چشم‌نواز انجام می شود و مانند بسیاری از نقاط دیگر کشورمان حالتی مکملاقتصاد کشاورزی رادارد و تأمین‌کننده بخشی از نیازهای منطقه‌است.

پایدار ادامه داد: گلابتون دوزی خوس‌دوزی، بادله‌دوزی و زری‌دوزی از مهم‌ترین صنایع‌دستی بومی است که در واقع منحصر به استان هرمزگان است و مشابه آن‌ها در مناطق دیگر کشور یافت نمی‌شود همچنین حصیر بافی و سفالگری نیز در بین صنایع دستی هرمزگان دارای جایگاه است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.