stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226630
  • 02 بهمن 1399 - 11:56
0
مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان :

داوری آثار جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم آغاز شد

داوری آثار جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم آغاز شد
هرمزگان-مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان گفت: سه تن از چهره‌های رسانه‌ای هرمزگان به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای حاج قاسم انتخاب و داوری آثار آغاز شده است.
قلم | qalamna.ir :

محمدامین ذاکری در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با اتمام مهلت ارسال آثار، «عبدالعلی پوراشرف»، «علیرضا خورشیدزاده» و «خلیل تنیده» از چهره‌های رسانه‌ای به عنوان هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان انتخاب شدند.

وی افزود: داوری افزون بر ۱۵۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره آغاز و آیین اختتامیه با معرفی نفرات و رسانه‌های برگزیده، تیتر برتر و اثر فاخر جشنواره همزمان با ایام الله دهه فجر در جزیره قشم برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان ادامه داد: آثار به صورت کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت که در بخش کمی میزان محتوای تولید شده در بازه زمانی جشنواره و تعداد بازنشر آن در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی ملاک خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بخش ارزیابی کیفیت نیز هیئت داوران با بررسی آثار از صفر تا ۱۰۰ امتیاز برای هر اثر در نظر خواهند گرفت که مجموع امتیاز بخش کمی و کیفی، نفرات برتر جشنواره را تعیین می‌کند.

یاد آور می شود ؛نخستین جشنواره رسانه‌ای مکتب حاج قاسم استان هرمزگان از هشتم دیماه آغاز که مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال اصحاب رسانه یک مرحله تا ۳۰ دیماه تمدید شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.