stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 226606
  • 02 بهمن 1399 - 11:38
0
مدير منطقه شش عمليات انتقال گاز:

تعویض ۶۰۰ متر خط لوله گاز در نوار ساحل خلیج فارس

تعویض ۶۰۰ متر خط لوله گاز در نوار ساحل خلیج فارس
هرمزگان-مدير منطقه شش عمليات انتقال گاز از پايان موفقيت آميز تعميرات اساسي و تعويض 600 متر خط لوله 12 اينچ قشم-بندرعباس در نوار ساحلی خلیج فارس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علیرضا عربلو گفت:این عملیات با هدف  تعویض لوله های معیوب در نقاط دارای خوردگی داخلی و خارجی بر اساس نتایج و گزارشات دریافت شده از پیگرانی هوشمند و بازدیدها و بازرسی های انجام شده در حین پروژه تعویض پوشش خط و پایداری شبکه انتقال گاز و افزایش ضریب ایمنی طبق برنامه نت سالیانه در دی ماه آغاز شد.

وی ادامه داد: تعمیر و تعویض ۶۰۰ متر خط لوله ۱۲ اینچ قشم/بندرعباس در ۳۰ نقطه با ۶۸ سرجوش در قالب ۴ تیم عملیاتی مجزا در مدت ۸۶ ساعت با ۸۴۰۰ نفر ساعت کار بدون حادثه در محدوده بندر پهل، جهت تاب آوری و افزایش ضریب شبکه انتقال گاز انجام شد.

مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز با اشاره به ریسک بالای خطر برق گرفتگی نفرات داخل کانال هایی با خصوصیات باتلاقی و بالا بودن سطح آب زیر زمینی گفت: از دیگر چالشهای این عملیات محدودیت زمان انجام کار و هوای سرد و بادهای ساحلی و بصورت خاص شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد.

وی درپایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همکاران در واحدهای ستادی و عملیاتی در مجموعه معاونت عملیات خطوط لوله, مراکز بهره برداری خطوط لوله سرخون، سیرجان، ایرانشهر، کرمان،شیرهای خودکارو واحدهای بازرسی فنی ، HSE و پدافند غیرعامل و خدمات اجتماعی و رفاهی منابع انسانی که در انجام این عملیات همکاری و حضور داشته اندتشکر و قدردانی کرد .

انتهای پیام/

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.