stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 226570
  • 02 بهمن 1399 - 11:01
0

اختصاص ۱۱۰۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۵۲ پروژه در خراسان رضوی

اختصاص ۱۱۰۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۵۲ پروژه در خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۵ میلیارد تومان برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده که ۳۳۹ میلیارد آن تاکنون پرداخت شده و پرداخت مابقی اعتبارات آن باید پیگیری شود.

قلم | qalamna.ir :

محمدباقر نوبخت صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان رضوی که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در سفرهای استانی علاوه بر فرصتی که برای مدیران فراهم می‌شود تا مشکلات و مسائل خود را بیان کنند، فرصتی دیگر برای مسئولین کشور فراهم می‌شود تا برنامه‌ای برای سیاست‌های خود در جهت توسعه کشور که همگام با توسعه‌های استانی رقم می‌خورد، داشته باشند.

وی افزود: در سفرهای پیشین رییس جمهور، هیات وزیران و بنده به خراسان رضوی ۱۱۷ پروژه و اعتباری بالغ بر ۳۳۷۴ میلیارد تومان برای توسعه خراسان رضوی در نظر گرفته شده بود که از این رقم ۴۰۶۷ میلیارد، معادل ۱۲۱ درصد اعتبار در نظر گرفته شده اختصاص یافته و ۶۰۹ میلیارد تومان دیگر نیز باید پرداخت شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص مصوبات این جلسه خاطرنشان کرد: ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱۰۵ میلیارد تومان برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده که ۳۳۹ میلیارد آن تاکنون پرداخت شده و پرداخت مابقی اعتبارات آن باید پیگیری شود.

خبر تکمیل می‌شود…

هشتگ: , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.