stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226567
  • 02 بهمن 1399 - 11:06
0
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان خبر داد؛

آغاز جشن نیکوکاری با روش های الکترونیکی

آغاز جشن نیکوکاری با روش های الکترونیکی
اصفهان_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه گیری کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و با تاکید بر روش های الکترونیکی آغاز شده است، ولی بر اساس سنت هر سال این نهاد پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی نیز برپا خواهند شد.
قلم | qalamna.ir :

فرآیند برگزاری جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال کمیته امداد اصفهان با راه اندازی کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* از اول بهمن ماه آغاز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان از آغاز فرآیند جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷* از اول بهمن ماه به طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال شده و آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ است.

کریم زارع افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه گیری کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال های قبل و با تاکید بر روش های الکترونیکی آغاز شده است، ولی بر اساس سنت هر سال این نهاد پایگاه های فیزیکی جمع آوری کمک های مردمی نیز برپا خواهند شد.

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سال های قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان در سطح شهر و مصلی های نماز جمعه برگزار می شود.

زارع تاکید کرد: برپایی این پایگاه ها به شرایط مربوط به محدودیت های کرونایی و نظر مراجع ذی ربط وابسته است و در صورت غیرحضوری بودن مدارس در آن روزها از بستر نرم افزار آموزشی شاد برای ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک های اولیا و دانش آموزان استفاده می شود.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان برنامه این نهاد در جشن نیکوکاری امسال را فراهم کردن بستر پرداخت عیدی به خانوارهای تحت حمایت به اندازه حداقل نیمی از کمک معیشت ماهیانه دریافتی آنها اعلام کرد و گفت: تحقق این هدف و شیرین شدن کام نیازمندان در نوروز ۱۴۰۰، به همت و تعاون مردم استان وابسته خواهد بود.

زارع یادآور شد: علاوه بر کد دستوری #۰۳۱۱۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای مشارکت در جشن نیکوکاری در اختیار مردم استان اصفهان است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.