stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226498
  • 02 بهمن 1399 - 1:41
1

شتاب زدگی در رفع محدودیت ها افزایش آمار کرونا را در پی خواهد داشت

شتاب زدگی در رفع محدودیت ها افزایش آمار کرونا را در پی خواهد داشت

تهران- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به افزایش ۱.۸ دهم درصدی شاخص کرونا در تهران گفت: شتاب زدگی در رفع محدودیت ها افزایش آمار کرونا را در پی خواهد داشت.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون مجموعه شاخص‌ها در تهران از نظر آماری ۱.۸ دهم درصد رشد داشته است اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۲۸۴ بیمار کرونایی جدید بستری شده‌اند که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۴.۸ دهم درصد رشد فزاینده را نشان می‌دهد.

زالی گفت: از مجموعه ۲۸۴ بیمار، بالغ بر ۸۵ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حدود ۴ هزار نفر نیز در بخش سرپایی مراجعه کننده داشته‌ایم که سهم حوزه درمان ۱۹۰۰ نفر و مجموعه بیمارانی که هم اکنون با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند یک هزار و ۸۷۷ بیمار است که از این تعداد مجموع ۷۱۸ نفر در بخش‌های مراقبت ویژه و ۲۵۶ بیمار هم در طول ۲۴ ساعت گذشته در مجموعه بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به برداشته شدن محدودیت‌ها از تالارهای پذیرایی و میهمانی ها و بازگشایی پارک‌ها و باشگاه‌ها عنوان داشت: هشدارهایی که ما در شرایط خاص تهران داشته‌ایم این است که هر گونه شتاب زدگی برای رفع و تقلیل در محدودیت‌ها باید کاملاً متوازن با شرایط بیماری باشد و تا زمانی که به یک ثبات نسبتاً پایدار در تقلیل آمار نرسیده‌ایم هرگونه شتاب زدگی می‌تواند با بازتاب‌های جدی در بحث بازگشت بیماری روبرو شود.

وی عنوان داشت: اگر مجدد مجبور به اعمال محدودیت‌ها شویم بازه زمانی طولانی‌تری را برای اعمال محدودیت‌ها خواهیم داشت، لذا ریتم بازگشایی‌ها باید منطقی‌تر و با شیب کلایم تری باشد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.