stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226450
  • 01 بهمن 1399 - 21:19
2

آمار کرونا آذربایجان غربی ۱ بهمن؛ بدون فوتی و ۱۸۲ ابتلای جدید

آمار کرونا آذربایجان غربی ۱ بهمن؛ بدون فوتی و ۱۸۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

قلم | qalamna.ir :

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت منتهی به عصر امروز – چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه- اظهار کرد: در این مدت زمان نزدیک به ۵۰ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی گزارش نشده، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون در شمار سه هزار و ۴۷۳ نفر ثابت ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی شناسایی شده که با احتساب این تعداد، شمار کل مبتلایان استان آذربایجان غربی ۱۰۲ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری ۳۳۷ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی افزود: از این تعداد ۱۹۲ مورد به عنوان موارد مشکوک ابتلاء به ویروس کرونا شناخته می‌شوند.

آقازاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ بیمار با دستگاه تنفسی ونتیلاتور در حال پشت سر گذاشتن روند درمان خود هستند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.