stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 22641
  • 14 دی 1394 - 11:28
3

تولید عروسک‌های ریو در تایلند و تایوان+عکس

چین در مناقصه‌ای برنده مراسم آتش‌بازی افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو شد.

قلم | qalamna.ir :

قرار است در حاشیه برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو بازی رنگ‌ها مخصوص کودکان در دهکده برگزاری شود که برای ساختن این مراکز از روانشناسان کمک گرفته شده است.

فارس، تمام خیابان‌های دهکده ریو رنگ‌آمیزی می‌شود تا انرژی مثبت به کودکان تزریق و محیط جذاب شود.

* اعتراض برخی کشورها به غرفه فرانسه در ریو

فرانسه در نظر دارد در دهکده بازی‌ها نمایشگاهی را با نام پاریس برگزار کند و سر در غرفه آن شعار “فرانسه کشور دوچرخه‌سواری” نصب شود این موضوع اعتراض برخی کشورها از جمله ایتالیا و اسپانیا را در پی داشته است. ایتالیا نامه‌ای اعتراض‌آمیز به IOC ارسال کرده و گفته این نمایشگاه تبلیغی برای دوچرخه‌سواری فرانسه است در این صورت همه کشورها می‌توانند چنین تبلیغی داشته باشند.

* چین برنده مناقصه مراسم آتش‌بازی در ریو

مراسم آتش‌بازی افتتاحیه بازی‌های المپیک ریو در مناقصه‌ای به چین داده شد. استرالیا، آلمان، آمریکا و آرژانتین در این مناقصه شرکت کرده بودند که چین در نهایت برنده شد. برگزاری این مراسم برای کشورها بسیار سودآور است چرا که در خلال برگزاری مراسم آتش‌بازی بسیاری از اسپانسرها می‌توانند حمایت کنند و در واقع کشوری که این مراسم را برگزار می‌کند می‌خواهد قدرتش را به نمایش بگذارد.

 

* پلیس شهری برزیل مستقل عمل می‌کند

پلیس شهری برزیل در منطقه ریو اعلام کرده برای برقراری امنیت در زمان برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ نیازی به کمک کشورهای اروپایی ندارد. پیش از این قرار بود برزیل برای برقراری امنیت از ناتو کمک بگیرد.

در جام جهانی به دلیل گستردگی شهرهایی که میزبانی این مسابقات را برعهده داشتند برزیل از کشورهای همسایه برای برقراری امنیت کمک گرفته بود اما حالا با توجه به تمرکز بازی‌ها در ریو، پلیس این کشور نیازی نمی‌بیند از کشورهای دیگر کمک بگیرد.

* توزیع عروسک بازی‌های ریو در تایپه و تایلند

عروسک بازی‌های المپیک ریو در تعداد بالایی در تایوان و تایلند توزیع می‌شود و چین از این موضوع دلخور است که چرا برزیل اختیار تولید این عروسک‌ها را به این کشور نداده است. البته در کیفیت و سرطان‌زا نبودن پارچه و پلاستیک عروسک‌ها تردید وجود دارد.

بازرسان کمیته بین‌المللی المپیک بازدیدهای سرزده‌ای را از کارگاه‌های تولیدکننده این عروسک‌ها داشته‌اند، اما برخی رسانه‌ها ادعا کرده‌اند مدیران مافیایی کارخانه‌ها اجازه نمی‌دهند این بازرسی‌ها سرزده انجام شود.

المپیک ریو ۵ آگوست ۲۰۱۶ به میزبانی ریو آغاز می‌شود.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.