stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 226394
  • 01 بهمن 1399 - 17:20
0

اجرای فاز اول مبادله اطلاعات برای برگزاری مجامع الکترونیک اشخاص حقوقی بازار سرمایه

اجرای فاز اول مبادله اطلاعات برای برگزاری مجامع الکترونیک اشخاص حقوقی بازار سرمایه

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اجرایی شدن فاز اول مبادله اطلاعات به منظور برگزاری مجامع الکترونیک اشخاص حقوقی بازار سرمایه خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، مرتضی ادب با اعلام این خبر گفت: در راستای برنامه تحول قضایی و اجرای مفاد تفاهم‌نامه ما بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان بورس و اوراق بهادار و با عنایت به نقش و اهمیت اشخاص حقوقی بازار سرمایه، فاز اول مبادله اطلاعات اشخاص حقوقی به منظور برگزاری مجامع الکترونیک اجرایی شده است.

وی افزود: با توجه به نقش این اقدام در ارتقاء سلامت اداری و اجرای تکلیف ماده ۶۸ قانون برنامه ششم توسعه، در کارگروه مشترک سازمان ثبت و سازمان بورس اوراق بهادار مقرر شد نسبت به تکمیل ابزارهای الکترونیک مربوطه در این راستا اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرکل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری اظهار کرد: فراهم شدن زمینه قانونی حضور الکترونیکی سهام‌داران در مجامع شرکت‌ها با توجه به کثرت سهامداران اشخاص حقوقی بازار سرمایه، ضمن رعایت پروتکل‌های ابلاغی شرایط حاکم، موجب زمینه‌سازی حاکمیت شرکتی و رعایت قانونمند حقوق سهام‌داران می‌شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.