stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 226386
  • 01 بهمن 1399 - 17:04
0

کومان: بارسا موافق محرومیت مسی نیست و از او دفاع خواهد کرد

کومان: بارسا موافق محرومیت مسی نیست و از او دفاع خواهد کرد

سرمربی بارسلونا اعلام کرد باشگاه با محرومیت دو جلسه‌ای ستاره آرژانتینی موافق نیست و فرجام خواهی کرد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا پنج‌شنبه شب در نخستین بازی‌اش در کوپا دل ری به مصاف کورنیا می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: برخی از تیم‌ها در چمن مصنوعی بازی می کنند که ما به آن عادت نداریم. برای کورنیا بازی سال خواهد بود و برای ما دیدار پیش رو است که خود را آماده می‌کنیم. باید به مرحله بعد صعود کنیم چون بارسلونا هستیم. خیلی به تفکر بستگی دارد. 

لیونل مسی به دلیل دریافت کارت قرمز در فینال سوپرجام اسپانیا دو جلسه از همراهی تیمش محروم شد. سرمربی هلندی در این رابطه اظهار کرد: باشگاه به من گفت دو بازی محروم شده است و با این رای مخالف است. از برخی مسائل می‌توان دفاع کرد و امیدوارم محرومیتش را کاهش دهند. 

سرمربی بارسلونا درباره نبود ستاره آرژانتینی در دو دیدار آینده گفت: تمرین کرده‌ایم و لئو با اشتیاق زیادی این کار را کرد. چیز عجیبی ندیدم. همه از نتیجه سوپرجام ناراحت هستیم اما در مسیر بهتر کردن خود هستیم به خصوص از لحاظ دفاعی. لئو خیلی روی این موضوع تاکید دارد. 

کومان در مورد شکست در فینال سوپرجام اظهار کرد: خیلی ناراحت شدیم، عادی است به‌خصوص بعد از بازی و یک روز پس از آن باید ناراحت و عصبانی بود چون به فتح جام نزدیک بودیم. اکنون ما در مسیر خوبی قرار داریم بیش‌تر از همه در لالیگا. باید به جلو حرکت کرد. برخی از بازیکنان مشکلات جسمانی دارند که عادی است چون دو وقت اضافه را تجربه کردند. تغییراتی وجود خواهد داشت. 

سرمربی بارسلونا درباره علاقه پاری‌سن ژرمن به مسی گفت: اگر از من درباره علاقه به نیمار و ام‌باپه پرسند می‌گویم آن‌ها را دوست دارم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و نمی‌توانم درباره آن‌ها نظر بدهم. تلاش خواهیم کرد تا بهترین تیم را داشته باشیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.