stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 226365
  • 01 بهمن 1399 - 18:00
1
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

داور اشتباه فاحشی انجام داد

داور اشتباه فاحشی انجام داد
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور اشتباه فاحشی انجام داد و واقعاً می‌توانم بگویم یک فرد نابینا هم می‌تواند ببیند که این توپ آفساید نبود.
قلم | qalamna.ir :

رحمان رضایی عصر چهارشنبه در کنفرانس مطبوعاتی بعد از مصاف با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما به بازی مسلط بودیم و تیم مقابل خیلی جسته و گریخته ضد حمله زدند و کلاً نفت مسجد سلیمان یکی دو ضد حمله بیشتر نزد و در تمام بازی مسلط بودیم.

وی در انتقاد به وضعیت داوری تصریح کرد: چه فایده‌ای دارد پنج روز تلاش کنیم ولی وقتی داور روی خط است و می‌بیند که آفساید نیست و آفساید اعلام می‌کند، اگر جایی بود که شلوغ بود بالاخره حق با ایشان است و ولی وقتی دو بازیکن هستند چگونه آن توپ را آفساید می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور اشتباه فاحشی انجام داد و واقعاً می‌توانم بگویم یک فرد نابینا هم می‌تواند ببیند که این توپ آفساید نبود و هرچه زحمت می‌کشی با یک اشتباه خراب می‌شود، پس بیایید از اول خودتان معلوم کنید چه کسی ببرد و چه کسی ببازد چرا ۲۲ نفر اینقدر می‌دوند و این همه مقدمات و استادیوم و غیره به کار می‌گیرند، بس کنید.

وی ادامه داد: عملکرد تیم بسیار خوب بود و از کناره‌ها و از وسط صاحب موقعیت‌هایی شدیم؛ قصد اضافه کردن شخص جدیدی به کادر نیز نداریم و امیدواریم این روند خوب ادامه پیدا کند ولی داور تعیین کرد بازی چگونه پیش برود.

رضایی با بیان اینکه تیم عملکرد فوق العاده‌ای را داشته و در چند صحنه موقعیت گل داشته است، افزود: برای نیم فصل دوم نیاز به خرید چند بازیکن داریم و خلاءها را پر کنیم؛ از روز اول مصر بودیم که چند بازیکن به تیم اضافه شوند تا بتوانیم تیم را تکمیل کنیم ولی باشگاه این اجازه را نداد و پاسخی جز بودجه نداریم و در توانمان نیست نشنیدیم ولی باشگاه قول خرید بازیکن در نیم فصل داده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.