stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 226362
  • 01 بهمن 1399 - 15:47
1
رئیس بیمارستان اردستان:

وضعیت کرونا در اردستان آرام است

وضعیت کرونا در اردستان آرام است
اصفهان_ رئیس بیمارستان اردستان گفت: وضعیت کرونا در اردستان آرام است، ولی تا زمانی که واکسن کرونا تزریق نشود نمی‌توانیم آسوده خاطر باشیم. در سطح کلان کشور چند شرکت مشغول تهیه واکسن هستند و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس بیمارستان اردستان با بیان اینکه تاکنون سه پیک بزرگ کرونا را در اردستان پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: بخش بهداشت و درمان این روزها همواره نگران پیک چهارم کرونا در اردستان است.

مرتضی کفیل در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: هر بیماری یک پیک شیوع دارد که پس از اوج‌گیری آن وضعیت به حالت عادی بر می‌گردد. از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون سه اوج‌گیری کرونا را در شهرستان اردستان پشت سر گذاشتیم که توانسته کادر بیمارستان را به صورت جدی تحت فشار قرار دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی اردستان به کمترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است، گفت: بخش بهداشت و درمان شهرستان همواره نگران پیک چهارم کرونا است و مطمئناً اگر مردم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت موجود به سادگی شکننده می‌شود.

رئیس بیمارستان اردستان گفت: وضعیت کرونا در اردستان آرام است، ولی تا زمانی که واکسن کرونا تزریق نشود نمی‌توانیم آسوده خاطر باشیم. در سطح کلان کشور چند شرکت مشغول تهیه واکسن هستند و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد.

وی خاطرنشان کرد: واکسن‌های ایرانی با توجه به نمونه‌هایی که گرفته شده مورد اعتمادتر از انواع خارجی آن است زیرا خود دانشمندان ایرانی روی آن کار می‌کنند و این امر یکی از نگرانی‌های ما را برطرف می‌کند. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.