stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 226355
  • 01 بهمن 1399 - 15:04
0

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حد نرمال است

مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد در حد نرمال است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم مصرف برق در این استان در حد نرمال قرار گرفته است.

قلم | qalamna.ir :

«جمال معتمدی زاده» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: مصرف برق در این استان با تدابیر اندیشیده شده و همکاری مردم از استانداردی که شرکت توانیر به ما اعلام کرده، طی سه چهار روز اخیر در حد نرمال قرار گرفته است.

وی اظهارکرد: بار پیک برق استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۰ مگاوات است اما طی چند روز اخیر با تدابیر اندیشیده شده، جمع آوری دستگاه‌های ارز دیجیتال، انشعاب‌های غیرمجاز و تعدیل چراغ های روشنایی معابر استان مصرف برق استان در وضعیت سبز قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعدادی دستگاه ارز دیجیتال که از برق غیرمجاز و یا با تعرفه خانگی و کشاورزی استفاده می کردند، با هماهنگی دستگاه قضایی در سطح استان کشف، جمع آوری و تحویل نیروی انتظامی شده اند.

معتمدی زاده تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم مصرف برق خود را مدیریت کنند البته مدیریت کردن مصرف به معنای مصرف نکردن نیست بلکه در زمان پیک مصرف در فصل زمستان از ساعت ۱۹ تا ۲۳ از وسایلی پر مصرف همچون ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، اتو، جارو برقی و فر و تستر استفاده نکنند.

وی بیان کرد: در راستای مدیرت مصرف حدود ۷ هزار چراغ معابر استان کهگیلویه و بویراحمد را خاموش کرده ایم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.